بایگانی‌ها

پخش تریلری از موزیکال ماتیلدا

نت‌فلیکس تریلری از موزیکال ماتیلدا را منتشر کرد.در فیلم تازه ای که براساس کتاب محبوب رولد دال، ماتیلدا ساخته شده، اما تامپسون نقش میس ترانچبال را ایفا می‌کند و آلیشا ویر نقش ماتیلدا را بازی خواهد کرد.

تریلر با خواب ماتیلدا شروع می‌شود که در میان جمعیت می رود و از والدین وحشتناکش دور می‌شود.روی تصاویر چنین جملاتی بیان می‌شود:« روزگاری، دختر کوچولویی در دام افتاده بود.این داستان فرار بزرگ اوست.»
شانس به ماتیلدا روی می‌آورد وقتی یکی از معلم های او به نام میس هانی او را باور دارد و تشویقش می کند که از نیروی تخیلش استفاده ببرد و کتابهایی که دوست دارد علی‌رغم مخالفت والدینش بخواند.
متئو وارچاس که تئاتر موزیکال ماتیلدا را روی صحنه برد، این فیلم را کارگردانی کرده است.

در خلاصه کتاب ماتیلدا نوشته رولد دال چنین آمده است. ماتیلدا یک دختر جوان شیرین و استثنایی است، اما والدینش فکر می کنند که او فقط یک مزاحم است. او انتظار دارد مدرسه متفاوت باشد، اما در آنجا باید با خانم ترانچبول، وحشتی که از یک مدیر مدرسه متنفر است، روبرو شود. هنگامی که ماتیلدا توسط ترانچبول مورد حمله قرار می گیرد، ناگهان متوجه می شود که قدرت قابل توجهی دارد که می تواند با آن مقابله کند. به یک نابغه مافوق بشر نیاز است تا به خانم ترانچبول آنچه را که لیاقتش را دارد بدهد و ماتیلدا ممکن است تنها کسی باشد که این کار را انجام می دهد!

 

موزیکال ماتیلدا افتتاحیه جشنواره فیلم لندن بود و هفته گذشته در این رویداد فرهنگی اکران شد . پخش فیلم از 25 دسامبر در پلتفورم نت‌فلیکس خواهد بود و در سالن‌های سینمایی معدودی  از 9 دسامبر روی پرده می‌رود.