بایگانی‌ها

صدور پروانه نمایش فیلم تازه لیلا حاتمی

صدور پروانه نمایش فیلم تازه لیلا حاتمی
صدور پروانه نمایش فیلم تازه لیلا حاتمی

پروانه نمایش فیلم‌های «رگ‌های آبی» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی جهانگیر کوثری، «رویای کاغذی» به تهیه کنندگی و کارگردانی علی عطشانی و «نبودن» به کارگردانی و تهیه کنندگی علی مصفا ۲۳ مهرماه صادر شد و تا ۲۴ مهرماه سال ۱۴۰۳ اعتبار دارد.

«رگ‌های آبی» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی جهانگیر کوثری به زندگی فروغ فرخزاد می‌پردازد. باران کوثری و ستاره پسیانی ازجمله بازیگران این فیلم هستند.

این فیلم اولین تجربه کارگردانی جهانگیر کوثری است که در کارنامه خود تهیه کنندگی آثاری چون «همچون زیر پوست شهر»، «خون بازی»، «اشباح»، «سوت پایان»، «فراری»، «به آهستگی»، «نسل جادویی»، «نرگس»، «یک شب»، «دختران خورشید» را دارد.

فیلمنامه «رویای کاغذی» را جابر قاسمعلی براساس ایده‌ای از علی عطشانی نوشته است و کامران تفتی، مینا وحید، زینب (نگار) ملاکی و امیرحسین رضازاده نقش‌های اصلی این فیلم را ایفا کرده‌اند، همچنین مجید مهین دوست و آیه قبادیان از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

سومین فیلم علی مصفا با نام «نبودن» (absence) درباره پسری است که بعد از ۵۰ سال برای نوشتن بیوگرافی از زندگی پدرش به پراگ سفر می‌کند تا درباره گذشته پدرش در زمان جمهوری سوسیالیستی چکسلواکی اطلاعاتی به دست بیاورد. تنها رابط او با گذشته پدر چند عکس است که از او به یادگار مانده است. بازیگران فیلم جز مصفا و لیلا حاتمی، غیرایرانی هستند./ایرنا