بایگانی‌ها

تنفر دوطرفه

جورج کلونی و جولیا رابرتز در فیلم «بلیت به بهشت» دوست داشتند وانمود کنند که از یکدیگر تنفر دارند.

 

جولیا رابرتز و جورج کلونی 22 سال است که دوستان خوبی هستند – از زمانی که با هم  در سال 2001 در بازسازی «یازده یار اوشن» همکاری کردند تا امروز دوستی ادامه دارد.آن‌ها از آن زمان تاکنون پنج فیلم با هم کار کردند اما در مورد آخرین فیلمشان، «بلیت بهشت»، نکته خاصی وجود دارد.  آنها مجبور شدند در  بیشتر زمان چهار ماه فیلمبرداری  وانمود کنند که از همدیگر متنفرند.آنها نقش یک زوج طلاق گرفته را در  «بلیت به بهشت» بازی می کنند که به جدیت می خواهند مانع از ازدواج دخترشان (کیتلین دوور) با یک کشاورز جلبک دریایی اندونزیایی (ماکسیم بوتیه) شوند که  اخیراً  دخترشان با او آشنا شده است: 

 

رابرتز در مصاحبه ای مشترک با همبازی اش  می گوید: «جرج منتظر بود تا خودش را مقابل دوربین ابراز کند. می‌توانستم ببینم که او قبل از هر صحنه به نوعی مشتاق حضور جلوی دوربین بود.»

کلونی می گوید: «آره، من هنوز منتظرم. »

 

اول پارکر، کارگردان، تأیید می کند: «آنها در زندگی واقعی یک رابطه گیج کننده دارند. »
یکی از نکات جالب توجه فیلم فضای داستان است که به کمدی رمانتیک‌های مشهور جولیا رابرتز مانند «ناتینگ هیل» و «عروس فراری» پهلو می‌زند.رابرتز اخیراً به دلیل اظهارنظرش که کمدی رمانتیک های استودیوهای بزرگ مدت‌هاست که در فرهنگ پاپ کم ارزش شده اند، تیتر خبرها شد.او  می گوید: «من عاشق این نوع فیلم ها هستم و فکر می کنم ساختن آنها واقعاً سخت است. و بنابراین با وجود  انواع مختلف فیلم در کارنامه ام، از ظرافت ساختن داستانی مانند  بلیت به بهشت  قدردانی می‌کنم.»