بایگانی‌ها

اتهام تازه علیه ایوان ریتمن

آنا فاریس ، ایوان ریتمن، کارگردان فیلم شکارچیان ارواح را به رفتار توهین آمیز سر صحنه فیلم متهم کرد

فارس در یک پادکست رفتار ریتمن را چنین توصیف کرد:حکومت وحشت”ریتمن در دوران فیلمبرداری« دوست دختر سابق من»، که شامل داد زدن و سیلی زدن به او بود، او را عصبانی و تحقیر کرد.رفتارهای توهین آمیز و آزار دهنده در سال  2006 اتفاق افتاده است.

فاریس در یکی از قسمت‌های پادکست خود Anna Faris Is Unqualified, به مهمان برنامه  لنا دانهم گفت که کارگردان در ملا عام به او دست زده است، که بخشی از «حکومت وحشت او بود و باعث شد تا او  صدمه دیده و تحقیر شود.»

 

فاریس گفت: یکی از سخت ترین تجربه های سینمایی من با ایوان رایتمن بود. منظورم این است که ایده تلاش برای ساخت یک کمدی تحت این شرایط و سلطنت وحشت بود. او آدم داد و بیدادی است . هر روز یک نفر را تحقیر می کرد… و اولین روز  من بودم.»

 

در پاسخ به صحبت های دانهم مبنی بر اینکه فاریس “اولین کسی نیست که چنین چیزی را گزارش داده،گفت که احساس می کند قادر به پاسخگویی به رفتار ریتمن نبود.

 

فاریس در قسمت قبلی پادکست خود بدون نام بردن از کارگردان در مورد این حادثه صحبت کرده بود. در اکتبر 2017، اندکی پس از اینکه جنبش #MeToo با اتهاماتی علیه هاروی واینستین مورد توجه قرار گرفت، فاریس گفت که در طول فیلمبرداری فیلم او «در حال انجام صحنه‌ای بود که من روی نردبان بودم و قرار بود کتاب‌ها را از قفسه بردارم و او. محکم جلوی بقیه به پشت من  دست زد. و تنها کاری که می توانستم انجام دهم این بود که بخندم.»

 

او افزود: «به یاد دارم که به اطراف نگاه می‌کردم و به یاد می‌آورم که گروه تولید می گفتند: «صبر کن، می‌خواهی در این مورد چه کار کنی؟ این عجیب به نظر می رسید.» و من آن را رد کردم. گفتم: “خب، چیزی نیست. ، آنقدرها هم رفتار زشتی انجام نداده. دهنت را ببند، فاریس.  فقط بخند.» اما این باعث شد احساس کوچکی کنم. او این کار را با  بازیگر مرد نقش اصلی انجام نمی داد.”

 

 

ریتمن کارگردان فیلم شکارچی ارواح است.