بایگانی‌ها

میلی بابی براون در قسمت سوم «انولا»

میلی بابی براون در قسمت سوم «انولا»
میلی بابی براون در قسمت سوم «انولا»

میلی بابی براون می‌خواهد در قسمت سوم فیلم «انولا هولمز» ایفای نقش کند.این بازیگر 18 ساله در قسمت نخست  در سال 2020 ایفای نقش کند و قسمت دوم «انولا هولمز» به تازگی پخش شده است.

براون به روشنی تمایل دارد  در قسمت سوم چندگانه انولا هولمز با محوریت خواهر جوان شرلوک هولمز حضور پیدا کند چراکه عاشق کاراکتر انولا است.

او گفت: «معلوم است. من واقعا امیدوارم. من عاشق انولا هستم و می‌دانم که در حال حاضر، مردم بسیار روی کاراکتر و داستان آن سرمایه‌گذاری کرده‌اند، و من فقط می‌توانم امیدوار باشم که نتفلیکس یک بار دیگر این اعتماد و فرصت را فراهم کند.»

 

ستاره سریال «چیزهای عجیب» همچنین به‌عنوان تهیه‌کننده در هر دو فیلم فعالیت می‌کرد و به شوخی گفت، در حالی که هیچ‌کس سر صحنه فیلم‌برداری صبر او را آزمایش نکرد، تنها «الهه »ی که او باید با آن کار می‌کرد، ویروس کرونا بود، زیرا فیلمبرداری در طول همه‌گیری انجام می‌شد.

او در گفت وگو با کولایدر گفت: «خدا را شکر که می‌توانم با افراد فوق‌العاده کار کنم. یک نفر در آن مجموعه وجود ندارد که تا به حال افراطی و مبالغه آمیز رفتار کرده باشد. خوشبختانه ما با بازیگران واقعی و حرفه‌ای‌های واقعی کار می‌کنیم، بنابراین هرگز با این مشکل مواجه نمی‌شویم. تنها الهه (Diva)بزرگ کووید است که وارد می‌شود و مجموعه‌های ما را جارو می‌کند. این تنها چیزی است که با آن درگیر بودیم. غیر از آن هیچ بازیگری در ساخت این فیلم آسیب ندیده است.