بایگانی‌ها

ادای احترام جوردن پیل به آکیرا

ادای احترام جوردن پیل به آکیرا
ادای احترام جوردن پیل به آکیرا

فیلم آخر جوردن پیل«نچ/Nope» با استقبال منتقدان روبرو شد. جوردن پیل می گوید در سکانسی از فیلم آخرش خواست به «آکیرا» ادای دین کند.آکیرا  انیمه ژاپنی به نویسندگی و کارگردانی کاتسوهیرو اوتومو  است. 

.
این کارگردان 43 ساله  «نچ» فیلم ترسناک، علمی تخیلی نئو وسترن و محصول 2022  را با بازی دانیل کالویا و کیک پالمر در نقش یک خواهر و برادر ساخته که در تلاش برای ثبت شواهدی از یک بشقاب پرنده هستند . پیل توضیح داد که نمای اسلوموشن در فیلم را تحت تاثیر نمای اسلوموشن   از انیمه ژاپنی محصول 1988  فیلمبرداری کرده است  و اینکه  آکیرا او را با دنیایی از انیمیشن آشنا کرد ،جوردن پیل  طرفدار کلاسیک های والت دیزنی نیست.

او به مجله  امپایر گفت: “من از  جاه طلبی تلاش برای ساخت “آکیرا لذت می بردم در نهایت، احساس  کردم که اگر قرار است اینقدر انرژی بگذارم تا یکی از بهترین آثار را گرامی بدارم. ، چرا این انرژی را روی اثری از خودم قرار ندهم. اینطور نبود که یک فیلمنامه بنویسم و بگویم: “اوه، می‌خواهم  این سکانس آکیرا را اینجا کار کنم. این صحنه یک صحنه محوری برای کیک پالمر، برای شخصیت امرالد است. ، جایی که او تصمیم می گیرد موضع بگیرد. بنابراین وقتی به برنامه ریزی برای آن لحظه رسیدیم، راه های زیادی وجود دارد که می توانید یک موتورسیکلت را متوقف کنید، و من دقیقا به این فکر کردم که  می توانستم این سکانس را به روش دیگری بسازم.»