بایگانی‌ها

چادویک بوزمن ستاره سینماست

چادویک بوزمن ستاره سینماست
چادویک بوزمن ستاره سینماست

ساموئل ال جکسون پاسخ کوئینتن تارانتینو را داد. تارانتینو عقیده دارد که ابرقهرمانان مارول سبب شده تا ستاره سینما از بین برود. جکسون بازیگری است که در گذشته با کوئنتین تارانتینو در فیلم داستان عامه پسند، جکی براون و جانگوی رها از بند همکاری کرده است. اما  اظهارات این فیلمساز را درباره مارولی شدن هالیوود رد کرد.

ساموئل ال جکسون که نقش نیک فوری را در دنیای سینمایی مارول ایفا کرده در گفت وگویی با «ویو» چنین بیان کرد:««باید یک بازیگر آن شخصیت‌های خاص در دنیای سینمایی مارول شود، و نشانه ستاره‌بودن سینما همیشه این بوده است که چه مقدار مخاطب را جذب می کند؟ ما در مورد چی صحبت می کنیم؟. “این برای من بحث بزرگی نیست که بدانم ظاهراً این بازیگران ستاره های سینما هستند. چادویک بوزمن شخصیت بلک پنتر( پلنگ سیاه )است. شما نمی توانید این را رد کنید و او یک ستاره سینما است.»

کوئنتین تارانتینو اخیراً ادعا کرده بود که هالیوود در حال حاضر یکی از بدترین دوران خودش را سپری می کند و گفت  که علاقه ای به کارگردانی یک فیلم مارول ندارد. این فیلمساز برنده اسکار در ادامه اظهار داشت که مارولی شدن هالیوود تأثیر نامطلوبی در صنعت سرگرمی دارد، زیرا ستاره های سینما را از بین می برند. چراکه  شخصیت های ابرقهرمانی از بازیگرانی که نقش آنها را بازی می کنند مشهورتر هستند.