بایگانی‌ها

«شرلی ولنتاین» با حضور شریدان اسمیت به صحنه می‌‌آید

«شرلی ولنتاین» با حضور شریدان اسمیت به صحنه می‌‌آید
«شرلی ولنتاین» با حضور شریدان اسمیت به صحنه می‌‌آید

نمایش کمدی-درام «شرلی ولنتاین» نوشته ویلی راسل به مدت دوازده هفته از هفدهم فوریه ۲۰۲۳ در «وست اند» شهر لندن روی صحنه می‌رود.

 

به گزارش ایران تئاتر، «شرلی ولنتاین» داستان زنی میانسال است که غرق در زندگی مشترک و مادرانگی است. زنی که در حال آشپزی چیپس و تخم مرغ برای همسرش با دیوارهای آشپزخانه درددل می‌کند. او رؤیایی پنهان دارد و در کیف دستی‌اش یک بلیت هواپیما نگه می‌دارد. او روزی یادداشتی برای اهالی خانواده می‌گذارد و به یونان سفر می‌کند.

سال 1989  براساس  نمایشنامه «شرلی ولنتاین» فیلمی به همین عنوان با فیلمنامه‌ای از ویلی راسل به کارگردانی لوئیس گیلبرت ساخته شد. پائولین کالینز بازیگر نقش شرلی ولنتاین برای بازی در این فیلم نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن شد. 

«شرلی ولنتاین» یک نمایش زنانه است که قرار است شریدان اسمیت بازیگر زن برنده چند جایزه که شامل دو جایزه اولیور و یک جایزه بفتا می‌شود، در آن نقش‌آفرینی کند. میتو دانستر کارگردانی که تاکنون سه بار نامزد جایزه اولیور شده کارگردانی «شرلی ولنتاین» را برعهده گرفته است. او چندی پیش در برادوی نمایشنامه «ماموران اعدام» نوشته مارتین مک‌دونا را روی صحنه برده بود.

قیمت بلیت‌های نمایش «شرلی ولنتاین» از 20 پوند تا 70 پوند خواهد بود.

منبع:لاندن پست