بایگانی‌ها

دوران سخت آنا د آرماس در «بالرین»

آنا د آرماس مقابل دوربین ران هاوارد
آنا د آرماس مقابل دوربین ران هاوارد

▪️آنا د آرماس و کیانو ریوز در اسپین آف «جان ویک» با نام «بالرین» مقابل هم ایفای نقش می‌کنند.

د  آرماس 34 ساله سکانس‌های اکشن و جنگی فراوانی را مقابل ریوز دارد که دوباره در  نقش ویک  در «بالرین» ظاهر می‌شود.

در گفت وگو با برنامه جیمی فالن، آنا د آرماس از آسیب دیدگی‌های خود در دوران فیلمبرداری «بالرین» گفت:«ما چهار ماه است که در پراگ فیلمبرداری می کنیم. هنوز یک ماه دیگر فرصت باقی مانده و من درد دارم می دونی، بدنم، کمرم، همه جسممم درد می کنه. من شاکی هستم، درد دارم، کبود شده ام.»

 

آنا  د آرماس با بدلکاری نا آشنا نیست او در  فیلم جیمزباندی «زمانی برای مرگ نیست» ایفای نقش کرده اما می‌پذیرد که «بالرین»  در سطح دیگری در مقایسه با حضور کوتاهش در  فیلم 007 است. با این وجود سپاسگزار حضور مقابل کیانو ریوز است:«باند پانزده دقیقه بود. بالرین یک فیلم کامل است، یک سطح دیگر است. اما روزی دیگر در لوکیشن، من و کیانو مشغول تمرین صحنه بدلکاری بسیار سختمان بودیم، و این مرد فقط داشت من را می غلتاند و پرت می کرد و بدلکار های دیوانه کننده ای انجام می دادیم. من با خودم گفتم نمی‌توانم دیگر شکایتی داشته باشم چون کیانو دارد این کار را انجام می دهد! او حقیقتا بهترین است.»

 

آنا د آرماس نقش قاتلی به نام رونی را در فیلم ایفا می‌کند. دیگر بازیگران فیلم عبارتند از آنجلیکا هیوستن، ایان مکشین، نورمن ریدوس، کاتالینا ساندینو مورنو و گابریل بیرن.