بایگانی‌ها

نتف‌لیکس مستندی برای «یاش چوپرا» ساخت

نتف‌لیکس مستندی برای «یاش چوپرا» ساخت
نتف‌لیکس مستندی برای «یاش چوپرا» ساخت

▪️سریال مستند چهار قسمتی «رمانتیک‌ها» از چهاردهم فوریه در شبکه نت‌فلیکس هند پخش می‌شود.

این مستند در ستایش از تلاش‌های یاش چوپرا و کمپانی مشهورش یاش راج فیلمز به تولید رسیده است و اسمریتی موندرا کارگردانی را برعهده داشته است.

در این مستند با ستارگان و چهره‌های مطرح دیروز و امروز سینمای هند مانند ریشی کاپور، آمیتاب باچان، شاهرخ خان، رانی موکرجی ، رانبیر کاپور، آبیشک باچان، بومی پندکار و رانویر سینگ صحبت شده است.

تیزر مستند چهارشنبه گذشته پخش شد. تیزر با ابراز انزجار سلیم خان(نویسنده فیلمنامه هایی مانند شعله در کنار جاوید اختر و پدر سلمان خان) و رانبیر کاپور از اصطلاح «بالیوود» شروع می‌شود.سپس حضور چهره هایی مانند عامر خان، هریتیک روشان، مدهوری دیکشیت، رانی موکرجی، آیوشمان کورانا و… را می‌بینم که با کمپانی یاش راج فیلمز بازیگری را شروع کردند و به چهره های مطرح تبدیل شدند.

در تیزر کرن جوهر(کارگردان و تهیه کننده و مجری) درباره  چوپرا می‌گوید:« من تمام فیلم های زیبا را دیدم اما این سینمای یاش چوپرا بود که من را مجذوب کرد.» آمیتاب باچان یاش چوپرا را «فیلمسازی جوان که می‌خواست فیلم های متفاوت بسازد» توصیف می کند.

یاش چوپرا در دورانی که زنده بود فیلم های رمانتیک، اکشن و درام های اجتماعی ساخت. او کارگردان فیلم هایی مانند «وقت»، «چاندنی»،«ویر-زارا» و… بود که در سال 2012 درگذشت. کمپانی یاش راج فیلمز توسط پسران او به تولید فیلم ادامه داده است.