بایگانی‌ها

زامبی ممنوع

زامبی ممنوع
زامبی ممنوع

▪️حتی به ذهن‌تان لحظه‌ای خطور نکند که سریال «آخرین بازمانده از ما» را یک سریال زامبی بخوانید. ابن بولتر، فیلمبردار چهار اپیزود از مجموعه پرطرفدار «آخرین بازمانده از ما» اخیرا در گفت وگویی با سایت د کردیت درمورد فضای پشت صحنه سریال توضیحاتی داد. او گفت که اشاره به سریال به عنوان یک سریال زامبی یا به کار بردن کلمه زامبی برای کاراکترهای نامیرا سرصحنه ممنوع بود.

« ما اجازه نداشتیم سرصحنه کلمه زامبی را بکار ببریم. زامبی کلمه ممنوعه بود. این شخصیت ها آلوده (به قارچ) شده بودند. ما سریال زامبی نمی ساختیم. البته ایجاد تنش و ترس و وحشت  در سریال وجود دارد، اما داستان در واقع در مورد قهرمانان ما است. افراد آلوده مانعی هستند که باید با آن ها مقابله کنند.»

«ویژگی‌های زیادی است که سریال آخرین بازمانده از ما ندارد.یک فیلم کلیشه ای زامبی نیست. سریال پرزرق و برق هالیوود نیست که در آن کلوزآپ همه عالی باشد. جهانی از ناتورالیسم سینمایی  برای زیستن است، و این چیزی است که من می‌توانم آن را حس کنم.»

در دنیای «آخرین بازمانده از ما» جمعیت انسانی توسط یک قارچ آلوده کننده مغز نابود شده است. در حالی که مردگان شبیه زامبی ها رفتار می کنند، اما به دلیل رشد قارچ در بدنهای شان ظاهری کاملاً متفاوت دارند. مردگان بر حسب مرحله عفونت قارچی ظاهر متفاوتی پیدا می‌کنند و «کلیکرها» و «بلوترها» نامیده می شوند. بدن بلوترها کاملاً با قارچ پوشیده شده است، که گروه تولید  سریال در قسمت پنجم با کمک گرفتن از جلوه های  بصری (پروتز ) روی   یک بدلکار با قامت 6’6 اینچ و اهل بریتانیایی یک بلوتر را به تصویر درآوردند.