بایگانی‌ها

غرورم بزرگ‌تر از حرفه‌ام نیست

غرورم بزرگ‌تر از حرفه‌ام نیست
غرورم بزرگ‌تر از حرفه‌ام نیست

▪️پریانکا چوپرا اخیرا نظر خودش را درباره موضوع حضور نیافتن شاهرخ خان در فیلم های هالیوودی بیان کرده است. پریانکا چوپرا در پروژه های غربی و فیلم های هندی ایفای نقش می‌کند. او در واکنش به این سوال گفت: نیازی به تأیید ندارد زیرا ایگوی(ego) او بزرگتر از حرفه اش  نیست. پریانکا و شاهرخ در فیلم هایی مانند «دان»  و «دان 2» با هم همبازی  بودند. چوپرا سال 2002 به سینما پیوست و هشت سال است که به هالیوود رفته. او پس از بازی در سریال «کوانتیکو» در غرب شهرت بدست آورد و حالا در سریال «سیتادل» ساخته برادران روسو که تریلری جاسوسی است، مقابل دوربین رفته.

 

در دوران تبلیغات سریال نظر او را درباره شاهرخ خان پرسیدند. گزارشگری در جشنواره  SXSW  از او سوال پرسید که شاهرخ خان می گوید :« من چرا باید به آنجا(هالیوود) بروم و  اینجا(هند) راحت هستم.» و پریانکا چنین جواب داد:« راحتی برای من ملاال آور است. من مغرور نیستم،  به خودم اطمینان دارم. وقتی وارد  لوکیشن فیلمبرداری می شوم می دانم دارم چه کار می کنم.  نیازی به تایید مدیران اجرایی ندارم. من حاضرم تست بازیگری بدهم، مایلم کار کنم. وقتی وارد کشوری می شوم، توشه موفقیت خود را از یک کشور دیگر به دوش نمی کشم.»

«من بسیار حرفه ای هستم و اگر از اطرافیانم بپرسید به حرفه ای بودنم معروف هستم.  به آن افتخار می کنم. پدرم نظامی بود و ارزش نظم و انضباط را به من آموخت. او به من یاد داد که ارزش چیزی را که به شما داده شده است را بدیهی فرض نکنید.» پریانکا در ادامه گفت فکر می کند  میراثی برای خودش ساخته  و این اعتبار او از سخت کوشی اش سرچشمه می گیرد. او مدعی شد که وقت خود را صرف هیچ چیز دیگری نمی کند،  فقط “نقش های سخت بازی می کند و فقط روی کارش متمرکز شده است.»