بایگانی‌ها

لیدی گاگا در گاتهام سیتی

لیدی گاگا در گاتهام سیتی
لیدی گاگا در گاتهام سیتی

▪️واکین فینیکس در قامت جوکر در  فیلم «جوکر:جنون مشترک» همراهی دارد که نقش او را لیدی گاگا بازی می‌کند و گزارش شده که او در نقش هارلی کوئین ظاهر می‌شود. تصاویر تازه‌ای از  صحنه‌های فیلم منتشر شده که لیدی گاگا را نشان می‌دهد. او در سکانسی در میان جمعیت و پلیس شهر گاتهام است و دارد وارد  ساختمان دولتی می‌شود. سیاهی لشگرها به عنوان معترض در حالی که پلاکاردهای «عدالت برای جوکر»، «جوکر با من ازدواج کن» و «عدالت، گناه، شوخی ممنوع» را در دستان شان دارند دور او ظاهر شده اند.

طراحی لباس لیدی گاگا کار آریان فیلیپس است اما هنوز به طور رسمی تایید نشده که او نقش هارلی کوئین را ایفا می‌کند.طراحی لباس او با کتی سرخ رنگ و بلوزی به نقش الماس شبیه زیبایی شناختی فیلم نخست جوکر و منبع اصلی کمیک بوک است. گریم گاگا  دلقک است و پیام معترضان نشان از رمانس و عشق آنها به جوکر دارد.

این نخستین باری نیست که تصویری از گاگا و فینیکس منتشر می‌شود. نخستین بار تاد فیلیپس کارگردان فیلم تصویری عاشقانه از این دو منتشر کرد. «جوکر» ساخته فیلیپس نخستین فیلم با درجه R با چنین موفقیت اقتصادی لقب گرفت. فیلم برنده اسکار بهترین بازیگر مرد نقش نخست و موسیقی متن شد. در حالی که یازده نامزدی اسکار داشت. انتظارها از قسمت دوم «جوکر» بالا است. زمان اکران فیلم تازه نهم اکتبر 2024 است.