بایگانی‌ها

رونمایی از تصاویر و تیزر «قاتلان ماه کامل»

تاریخ اکران «قاتلان ماه گل» تغییر نمی‌کند
تاریخ اکران «قاتلان ماه گل» تغییر نمی‌کند

 

مارتین اسکورسیزی پنجشنبه به لاس وگاس آمد. او برای آخرین فیلم خود، «قاتلان ماه کامل (فلاورمون)» به لاس وگاس سر زد که  داستان هزارتوی  قتل و طمع  را روایت می‌کند. مارتین می‌تواند  یکی از رقبای اصلی جوایز پایان سال باشد.

 

▪️مشهورترین کارگردان معاصر اولین تریلر فیلم را در رویداد سینماکان و در کنفرانس سالانه صاحبان سینما  که این هفته در حال برگزاری است، به نمایش گذاشت. فیلم تازه او بر اساس کتاب پرفروش دیوید گران،  یک داستان واقعی است، داستانی که پرده از قتل  ثروتمندان  اوسیج در اوایل دهه 1920  و پس از کشف ذخایر نفتی بزرگ در سرزمین آنها برمی‌دارد . همچنین به چگونگی تحقیق سازمان تازه تاسیس  اف بی آی  در مورد قتل ها  می‌پردازد.

اسکورسیزی گفت: «قاتلان ماه کامل یک فیلم بزرگ است و  همان چیزی است که ما ساختیم.»

 

این فیلم دوباره اسکورسیزی را با دو نفر از همکارهای همیشگی خود، لئوناردو دی کاپریو و رابرت دنیرو، و همچنین جسی پلمونز، برندان فریزر، جان لیتگو و لیلی گلدستون کنار هم قرار داد. اسکورسیزی گفت: «می‌خواهم از همه مردم  اوسیج تشکر کنم.»

 

و در این فیلم، دی کاپریو و دنیرو نقش دو شیاد را بازی می کنند که دوست دارند ثروت اوسیج را به چنگ بیاورند، حتی اگر به معنای منفجر کردن، تیراندازی یا کشتن  خشونت آمیز مردم باشد.

 

دی کاپریو در تریلر به دنیرو که نقش یک شخصیت مهم  و بی اخلاق را به تصویر می‌کشد، می‌گوید که من عاشق این پول هستم. دنیرو بعداً توصیه می کند: «این ثروت باید به ما برسد.» این تریلر همچنین تلاش دی کاپریو را برای اغوای گلدستون که بعداً با او ازدواج می کند به تصویر می کشد. نخستین نمایش «قاتلان ماه کامل» در جشنواره جهانی فیلم کن خواهد بود.