بایگانی‌ها

حضور کوتاه برندن فریزر در «قاتلان ماه کامل»

حضور کوتاه برندن فریزر در «قاتلان ماه کامل»
حضور کوتاه برندن فریزر در «قاتلان ماه کامل»

با وجودی که مدت زمان «قاتلان ماه کامل» سه ساعت و  سی دقیقه است. اما حضور برندن فریزر به چند سکانس کوتاه در فیلم  محدود شده است. پس از شایعاتی که گفته می‌شد کلا سکانس‌های بازیگر «نهنگ» از فیلم حذف شده، اخیرا برندن فریزر تایید کرد که در فیلم حضور یافته است. او گفت:« بازیگران فراوانی در قاتلان ماه کامل حضور دارند که خواهید دید. من نیز برای یک یا دو صحنه ی پایانی فیلم  سر می‌رسم.»

 

برندن فریزر اوایل سال 2021 برای حضور در فیلم مارتین اسکورسیزی انتخاب شد. او تجربه همکاری با اسکورسیزی را برای نخستین بار چنین توصیف می‌کند:« شبیه فانتزی‌هایی به حقیقت پیوسته و حضور در استودیوی یک استاد  رنسانسی بود. به آن فکر کنید. کسی که تمام دانش را دارد، در حال انتقال اطلاعاتش است و اطرافش را افرادی با استعداد و مشتاق برای بینش او احاطه کرده است… کاری که ما انجام دادیم حضور در یک نوع اپرا یا نمایشنامه بود چون که داستان در زمان واقعی اتفاق افتاده بود.»

بازیگران اصلی فیلم اسکورسیزی لئوناردو دی‌کاپریو و رابرت دنیرو، جسی پلمونز و لیلی گلدستون است. فیلم روز بیستم ماه مه برای اولین بار در جشنواره کن به نمایش درمی‌آید.