بایگانی‌ها

علاقه هندی‌ها به ستارگان ترک

علاقه هندی‌ها به ستارگان ترک
علاقه هندی‌ها به ستارگان ترک

رسانه‌های هندی تا سفر بوراک دنیز به کشورشان از محبوبیت ستارگان ترکیه میان مردم به خصوص جوان‌ترها خبر نداشتند. بوراک دنیز ستاره محبوبی در کشور ترکیه است و برای نخستین بار به هند سفر کرد.

 

او در مصاحبه‌ای توضیح داد که با فرهنگ هند آشنایی دارد و عاشق غذاهای تند است! او درباره  پایگاه طرفدرانش در هند توضیح داد:« فرهنگ ما بسیار شباهت دارد. بنابراین پروژه‌های  ما نیز شبیه هستند.   پروژه های(فیلم و سریال های) هندی و ترکی پر از احساسات است.

بنابراین ما خیلی خوب یکدیگر را می‌فهمیم. مردم هند من را مانند یکی از اعضای خانواده خود می‌دانند و دلیلش را گفتم. حضور در کشور هند برای من تجربه بسیار قدرتمندی بود.»

دنیز  از سینمای هند فیلم‌های «پی کی» و «سه احمق» هر دو ساخته راج کمار هیرانی را دیده است و از میان بازیگران هندی بارها به نام عامر خان اشاره کرد. و پرسید :« عامر خان کجاست؟ امیدوارم شما متوجه شوید. به نظرم عامر خان بسیار مرد بزرگی است و فقط یک بازیگر نیست. سلام من را به او برسانید!»

یکی از دلایل محبوبیت ستارگان ترکیه در هند پلتفرم‌ها و  یوتیوب است او توضیح داد:« جهانی شدن ما را نزدیک‌تر و نزدیک‌تر می‌کند. قطعا این اتفاق خواهد افتاد و دنیا روز به روز به جای کوچک‌تری تبدیل خواهد شد.»