بایگانی‌ها

حمایت از آزارگران جنسی!

حمایت از آزارگران جنسی!
حمایت از آزارگران جنسی!

آدل انل بازیگر فرانسوی باری دیگر  نظریه خود را درباره آزار جنسی منتشر کرد. او چند سال پیش اعلام کرد که بازیگری را کنار می‌گذارد تا بیشتر روی فعالیت‌های سیاسی خود تمرکز کند. ریشه کناره‌گیری او از بازیگری از باور آدل از سمی بودن صنعت سینمای فرانسه نشات می‌گیرد که تغییرش ناممکن است. او چندی پیش تجربه خواندن فیلمنامه ی امپراطور از برونو دومون را با کلمات «نژادپرستانه» و «جنسیت زده» توصیف کرد. انل  بازیگری بود که در مراسم سزار سال 2020 زمانی که رومن پولانسکی جایزه بهترین کارگردان را گرفت مراسم را ترک گفت و  فریاد زد:«شرم بر شما!»

انل در مجله تله‌راما باری دیگر نظریات خود را تکرار کرده است.  او «رضایت عمومی» نسبت به «متجاوزان جنسی» مانند ژرار دوپاردیو و رومن پولانسکی را محکوم می کند:«آنها برای محافظت از دوپاردیو، پولانسکی ها [رومن]، [دومینیک] بوتونات  دست به دست می‌دهند. آنها ترجیح دادند که ما(معترضان و شاکیان آزار جنسی) ناپدید شویم و در سکوت بمیریم.»

انل چند سال پیش نیز به نیویورک تایمز گفته بود که  از احترام پولانسکی توسط همتایانش  چقدر منزجر شده بود. و این بدان معنی است که تجاوز به زنان آنقدرها هم بد نیست.»