بایگانی‌ها

احتمال نمایش لی در جشنواره ونیز

احتمال نمایش لی در جشنواره ونیز
احتمال نمایش لی در جشنواره ونیز

▪️به گفته دوست نزدیک آنتونی پنروز(پسر لی میلر)، فیلم لی با بازی کیت وینسلت در جشنواره  ونیز در ماه سپتامبر رونمایی می‌شود.الن کوراس مدیر فیلمبرداری کیت وینسلت را در فیلم لی کارگردانی کرده است. او نقش یک مدل مجله ووگ به نام لی میلر  را در لی ایفا می‌کند که به خبرنگار جنگی تبدیل می‌شود.  لیز هانا (پست) فیلمنامه را براساس کتاب زندگی‌های لی میلر نوشته پنروز نوشته است.

 

حضور کیت وینسلت در این فیلم از سال 2015 به گوش می‌رسید. کوراس که مدیر فیلمبرداری آثاری چون «درخشش ابدی ذهن پاک» است برای نخستین بار یک فیلم بلند می‌سازد. داستان لی از جایی شروع می‌شود که لی میلر در دوران جنگ جهانی دوم به عنوان عکاس خبرنگار به جبهه می‌رود و ماموریت پیدا می‌کند تا حقایق پنهان رایش سوم را افشا کند. اما پس از خیانت به حقایقی درباره گذشته خودش می‌رسد.  

 

در کنار کیت وینسلت بازیگرانی مانند ماریون کوتیار، آندره‎آ ریسبرو، آلکساندر اسکارشگورد و جاش اوکانر و نائومی مرلان ایفای نقش می‌کنند. پاول ادلمن که مدیر فیلمبرداری آثار رومن پولانسکی است به عنوان مدیر فیلمبرداری لی انتخاب شد و آلکساندر دسپلا آهنگسازی فیلم را برعهده گرفت. فیلمبرداری «لی» اواخر سپتامبر سال گذشته شروع و دسامبر پایان یافت.