بایگانی‌ها

همکاری با مریل استریپ جهنم بود

همکاری با مریل استریپ جهنم بود
همکاری با مریل استریپ جهنم بود

▪️مریل استریپ یکی از بازیگران بااستعداد با بیست و یک نامزدی اسکار و سه جایزه اسکار است. و کارنامه موفقی در سینما دارد. او  از بازیگران مکتب متداکتینگ است و زمانی که شخصیتی را به تصویر درمی‌آورد، سرصحنه و بیرون از صحنه فیلمبرداری در قالب نقش باقی می‌ماند و این نکته گاهی می‌تواند دردسر بسازد.

 

استریپ در دورانی که نقش میراندا پریستلی را در «شیطان پرادا می‌پوشد» ایفا می‌کرد، دو بازیگر روبروی خود ، امیلی بلانت (در نقش دستیارش امیلی چارلتون) و آن هاتوی را به جنون کشانده بود! در گفتگو با مجله ورایتی امیلی بلانت از جهنم همکاری با مریل استریپ در دوران فیلمبرداری «شیطان پرادا می‌پوشد» حرف زد.

 

بلانت به مجله ورایتی تایید کرد: «مریل استریپ شگفت انگیز است و در آن فیلم کمی ترسناک بود. اما بازی در نقش میراندا باعث تیره روزی او شد .» مریل استریپ  در سال 2021 در برنامه اینترتینمنت ویکلی نیز اعتراف کرد که تجربه بازی در فیلم «شیطان پرادا می‌پوشد» ابدا مفرح نبود بلکه «وحشتناک » بود. چون او بیش از حد در قالب نقش میراندا  فرو رفته بود ، جوری که در ضیافت اسکار همان سال سر این موضوع برای او کمی جوک ساختند.استریپ گفت:« من افسرده شده بودم! با خودم گفتم بسیارخب، این بهایی است که باید برای رئیس بودن بپردازم. این آخرین باری بود که تلاش کردم از متد اکتینگ استفاده کنم.»

 

مریل استریپ و امیلی بلانت پس از آن فیلم بازهم با یکدیگر همکاری کردند در «درون جنگل» و «بازگشت مری پاپینز». چندی پیش مریل استریپ جایزه پرنسس آستوریا را در اسپانیا دریافت کرد.