بایگانی‌ها

انتظار فهم از شما نداریم!

انتظار فهم از شما نداریم!
انتظار فهم از شما نداریم!

▪️برایان کرانستن سخنرانی پرشوری را در تظاهرات اعتصابی بازیگران در میدان تایمز ایراد کرد که شامل پیامی برای مدیر کمپانی دیزنی، باب ایگر بود.  

 

 

برایان کرانستون صحبت‌های خود را با جمله ای شروع کرد که همه اتحادیه‌ها و اتحادیه تهیه کنندگان تلویزیون روی آن توافق دارند » صنعت سینمای  ما با سرعت متحول شده است.»

او گفت:« ما پیامی برای شما آقای ایگر داریم. می‌دانم آقا که شما مسائل را با دید متفاوتی نگاه می‌کنید. انتظار از شما نداریم که درک کنید ما چه کسانی هستیم. اما درخواست می‌کنیم که حرف ما  را بشنوید و مهمتر آنکه به ما گوش بدهید وقتی که بهتان می‌گوییم که ما دیگر کاری نخواهیم داشت وقتی شما کار ما را   به ربات‌ها بدهید. ما اجازه نمی‌دهیم حق ما را برای کار بگیرید و یک زندگی شایسته می‌خواهیم. دست آخر و مهمتر از هر چیزی، به شما اجازه نخواهیم داد که شآن ما را از ما بگیرید! ما همگی تا پایان متحد باقی می مانیم!»

 

برایان کرانستون یکی از ستارگانی بود که  در این تظاهرات و گردهمایی شرکت کرد و صحبت هایی را مطرح نمود علاوه بر کرانستون بازیگرانی مانند وندل پیرس، کریستین اسلیتر، استفن لانگ، تیتوس برگر، استیو بوشمی، مایکل شانون، بی دی ونگ، برندن فریزر، جسیکا چستین، مت بومر، کلوئی گریس مورتز و کوری استال و….حضور داشتند.