بایگانی‌ها

مایکل شنون در اجرایی تازه از «در انتظار گودو»

مایکل شنون در اجرایی تازه از «در انتظار گودو»
مایکل شنون در اجرایی تازه از «در انتظار گودو»

 

مایکل شنون، بازیگر سرشناس هالیوود که نقش‌آفرینی در فیلم‌هایی چون «۹۹ خانه»، «شکل آب» و «ماد» را در کارنامه دارد، در اجرای جدیدی از نمایشنامه «در انتظار گودو» در «آف برادوی» روی صحنه خواهد رفت.

 

به گزارش ایران تئاتر، مایکل شنون همراه با پل اسپارکس در نمایش «در انتظار گودو»، اثر معروف ساموئل بکت، به کارگردانی آرین آربوس بازی خواهد کرد. این نمایش قرار بود سال 2022 روی صحنه برود اما تاریخ اجرای آن به امسال موکول شد.

مایکل شنون، نقش استراگون، پل اسپارکس، نقش ولادیمیر، جفری بیل، نقش لاکی و آجی نیدو نقش پوزو را در این نمایش بازی خواهند کرد. «در انتظار گودو» از چهارم نوامبر تا سوم دسامبر 2023 (13 آبان-12 آذر) امسال در «آف برادوی» نیویورک اجرا خواهد شد. 

آرین آربوس، سال گذشته «تاجر ونیزی» را در «آف برادوی» روی صحنه برده بود. او حدود ده سال است که کارگردان هنری گروه TFANA است که در آف برادوی  آثار شکسپیر و نمایشنامه‌های مشهور متنوع دیگری را به تولید رسانده‌اند. آربوس تاکنون با گروه TFANA، «مکبث»،«اتللو»،«شاه لیر»،«هیاهوی بسیار برای هیچ» و… را کارگردانی کرده است.

مایکل شنون بازیگری است که در سینما برای بازی در فیلم‌هایی مانند «99 خانه»، «شکل آب»، «مرد پولادین» و «ماد» شناخته می‌شود. او برای بازی در تئاتر «سفر دراز روز در شب» اثر یوجین اونیل در تئاتر برادوی نامزد جایزۀ تونی بهترین بازیگر مرد شده بود. 

منبع: تیه‌ترمانیا