بایگانی‌ها

افشای دستمزد مارگو رابی

باربی پرفروش‌ترین فیلم سال در آمریکای شمالی
باربی پرفروش‌ترین فیلم سال در آمریکای شمالی

▪️مارگو رابی تهیه کننده  وستاره  فیلم «باربی» است او برای بازی در این فیلم پنچاه میلیون دلار دستمزد گرفت و در سود فیلم شریک است. این خبری است که سه نفر آگاه به قرارداد مارگو رابی تایید کردند.

گرتا گرویگ یکی از نویسندگان فیلمنامه و کارگردان «باربی» است که او نیز به خاطر موفقیت غیرقابل انتظار فیلم در  جدول فروش، از فروش فیلم سهم می‌گیرد. «باربی» در آمریکای شمالی 526.3 میلیون دلار فروخت و 657.6 میلیون دلار خارج از آمریکا فروش داشته است. در مجموع فروش کل «باربی» یک میلیارد و  صد وهشتاد میلیون دلار است و این آمار در روزهای آینده افزایش پیدا می‌کند.

در حال حاضر «باربی» پرفروش‌ترین فیلم کمپانی برادران وارنر پس از «هری پاتر و  یادگاران مرگ قسمت دوم» است. مارگو رابی با کمپانی تولید فیلمش که سال 2014 با نام «لاکی چپ اینترتینمنت» به همراه همسرش و جوزی مک نامارا و سوفی کر  تاسیس کرد، «باربی» را تهیه کردند. هدف از تاسیس کمپانی روایت داستان‌های زنانه در سینما و حمایت از  فیلمسازان و پدیدآورندگان زن پشت دوربین است. از تولیدات کمپانی می‌توان به «زن جوان خوش آتیه» ساخته امرالد فنل، سریال  «پیشخدمت» محصول نتفلیکس اشاره کرد.