بایگانی‌ها

سنگ‌ذل پربیننده‌ترین فیلم نتفلیکس

سنگ‌ذل پربیننده‌ترین فیلم نتفلیکس
سنگ‌ذل پربیننده‌ترین فیلم نتفلیکس

▪️«سنگ دل» ساخته  تام هارپر و با بازی  گل گدوت، جیمی دورنان و عالیا بات در سامانه نتفلیکس توانست پربیننده‌ترین فیلم شود. ماه گذشته میلادی فیلم «ضربه پنهانی» با بازی جکی چان و جان سینا و همینطور «تایرون را شبیه‌سازی کردند» توانستند برای چند هفته پربیننده‌ترین تولیدات در نتفلیکس باشند. تا اینکه فیلم اکشن و جاسوسی «سنگ‌دل» توانست   برای 69.9 ساعت، 33.1 میلیون بیننده داشته باشد  و  جای آنها را گرفت.

فیلم تام هارپر نتوانست با توجه منتقدان روبرو شود و امتیار پایینی دارد در سایت راتن تومیتوز 29درصد نظر منتقدان به فیلم مثبت ارزیابی شده است. چند ماه پیش بود که تارانتینو اظهارنظری جالب و دقیقی برای تولیدات و پدیده‌ آنلاین داشت. او  این پدیده را چنین توصیف کرد که نتفلیکس با ساخت بلاک باسترهای پرهزینه هیچ تاثیر واقعی هنری پس از اکران آثارش ندارد.

 

 

او چنین گفت:«من به شخص خاصی اشاره نمی‌کنم اما به روشنی برای نتفلیکس رایان رینولدر با این فیلم 50 میلیون دلار  و مثلا با آن یکی فیلم 50 میلیون دیگر و برای فیلم بعدی 50 میلیون دیگر می‌گیرد… من نمی‌دانم این فیلم‌ها چیست. هرگز تماشای‌شان نمی‌کنم؛ شما چطور؟ من درباره  کارگزار رایان رینولدز صحبت نمی‌کنم. اما  از نگاه کارگزار رینولدز ماجرا اینطوری است که خب او پنجاه میلیون دلار می‌ارزد.  خوش به حال رینولدز که می‌تواند چنین پولی دربیاورد. اما این فیلم‌ها جایی در تاریخ ندارند. گویی که اصلا ساخته نمی‌شوند.»

فیلم «سنگ دل»  داستان تکراری دارد و به نظر می‌رسد ایده ش از فیلم‎های اکشن بزرگ و احمقانه قبلی کپی برداری شده است.