بایگانی‌ها

واکنش نسبتا مثبت منتقدان به «مایسترو»

واکنش نسبتا مثبت منتقدان به «مایسترو»
واکنش نسبتا مثبت منتقدان به «مایسترو»

▪️«مایسترو» ساخته بردلی کوپر  در بخش رقابتی جشنواره ونیز روز شنبه به نمایش درامد. بردلی کوپر نقش آهنگساز مشهور و اسطوره‌ی لئونارد برنستاین را خودش در فیلم بازی کرده است، منتقدان در جشنواره ونیز فیلم را «خیلی دقیق» توصیف کردند، در حالی که بیشتر منتقدان عقیده داشتند که کری مالیگان در نقش همسر برنستاین، فلیسیا ثانیه به ثانیه با بردلی کوپر  هماهنگ بوده است.  

 

 

«مایسترو» یک درام کلاسیک آرام است که کمتر به آثار آهنگسازی برنستاین که شامل موسیقی «داستان وست ساید» می‌شود، می‌پردازد و بیشتر توجه به زندگی پیچیده شخصی برنستاین دارد که  شامل  وابستگی عمیق او به همسرش و  تمایل دوجنس‌گرایی است.  

 

به دلیل اعتصاب بازیگران و نویسندگان ، ستارگان «مایسترو» به ونیز نرفتند. نقدهایی که منتقدان درباره «مایسترو» نوشته‌اند همگی احترام آمیز بوده و  برآیند نظر منتقدان در سایت راتن تومیتوز امتیاز 7 از 10 است. هالیوود رپیورتر، ورایتی، د رپ و ددلاین سایت‌هایی هستند که منتقدانش همگی فیلم را دوست داشتند. منتقدان گاردین، رولینگ استون، بی‌بی‌سی هم از علاقمندان فیلم محسوب می‌شوند. اما سایت‌های ایندی‌وایر، اسکرین دیلی، دیلی بیست، والچر ،پلی لیست نقدهای متوسط تا مثبتی برای فیلم نوشتند. کری مالیگان بخاطر بازی در نقش همسر  برنستاین با ستایش روبرو شده است.