بایگانی‌ها

کمک گ‎یرمو دل‌تورو به ویلیام فریدکین

کمک گ‎یرمو دل‌تورو به ویلیام فریدکین
کمک گ‎یرمو دل‌تورو به ویلیام فریدکین

▪️یکی از فیلمسازان بزرگ پنجاه سال اخیر آمریکا، ویلیام فریدکین بود، که آخرین فیلمش در شبکه شوتایم در آمریکا و پارامونت پلاس در اروپا پخش می‌شود و رنگ پرده سینما به خود نخواهد دید.  آخرین فیلم ویلیام فردیکین ، The Caine Mutiny Court-Martiaبه میزبانی جشنواره ونیز  به نمایش درآمد و بازخوردهای خوبی داشت. او در سن 87 سالگی و پس از ده سال یک فیلم ساخت که اقتباسی از  کتاب «شورش کین/The Caine Mutiny Court-Martia» برنده جایزه پولیتزر و نوشته هرمان ووک بود . جیسون کلارک و کیفر ساترلند در این فیلم ظاهر شدند.

 

در کنفرانس مطبوعاتی تهیه‌کننده فیلم «شورش کین» آنابل دون تایید کرد که در دوران پیش تولید به دلیل سن ویلیام فریدکین کمی مشکلات و موانع وجود داشت و او نمی‌توانست  تضمین کند فریدکین بتواند فیلم بسازد. و  با استخدام یک کارگردان دوم یا پشتیبان هر دو توافق کردند.

 

 

آنابل  تعریف کرد:« بنابراین من با جدیت  گفتم که بیلی، ما باید این فیلم را بسازیم. آیا کسی هست که شاید جوان‌تر باشد، شاید کسی باشد که شما راهنمایی کرده باشید  و  بخواهید فقط روی کاغذ  نامش درج شود؟» پس از یک واکنش خشن، فریدکین روز بعد تماس گرفت و گفت: «بسیار خب، من آن شخص را دارم. باشه عزیزم، او گی‎یرمو دل تورو است، متوجه شدی؟، گی‌یر مو دل‌تورو نه تنها با سخاوت پاسخ مثبت به ما داد بلکه در دورانی که درگیر  فیلمش پینوکیو بود هر روز سرلوکشین می‌رفت و کنار بیلی(ویلیام فریدکین) می‌نشست. او می‎گفت که نظر قربانی ماست!»