بایگانی‌ها

بخت یار آدام درایور است

مایکل مان تایید کرد که درنظر دارد آدام درایور را در «مخمصه 2» مقابل دوربین ببرد. مان فیلم «فراری» را با بازی آدام درایور و پنه‌لوپه کروز آماده نمایش دارد و داستان «مخمصه 2» را به صورت رمان منتشر کرده است. در قسمت نخست «مخمصه» آل پاچینو و رابرت دنیرو را در سال 1995 مقابل هم قرار داد و «مخمصه» با بازی وال کیلمر و دیگر ستارگانش یکی از آثار مهم دهه نود میلادی به شمار می‌رود. «مخمصه2» که سال گذشته به صورت کتاب منتشر شد،داستان گذشته شخصیت‌ها را پیش از اتفاقات فیلم و پس ا ز ماجرای فیلم روایت می‌کند.

مایکل مان به سایت ددلاین گفت که پس از «فراری» می‌خواهد «مخمصه 2» را بسازد:« بله، مگ گاردینر و من کتاب مخمصه را نوشتیم که در دوران فیلمبرداری فراری منتشر شد. کتاب خیلی خوب نوشته شده و درنظر دارم که فیلم بعدی خودم باشد.»

گزارش‌های غیررسمی از انتخاب آدام درایور برای نقش جوانی نیل مک‌کولی خبر می‌داد و مان به ددلاین گفت که دوست دارد همکاری با درایور تداوم داشته باشد:« هنوز صحبتی درباره مخمصه 2 با هم نداشتیم. اجازه بدهید اینطوری توضیح بدهم: من و آدام درایور خیلی خوب در دوران فراری با یکدیگر کنار آمدیم. ما اخلاق کاری شبیه هم داریم که خیلی سختگیرانه است. یکدیگر را دوست داریم. به لحاظ هنری از همکاری با هم لذت می‌بریم.»

«مخمصه 2» پس از انتشارش از کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز بود.