بایگانی‌ها

پاسخ به شایعات/پیتر مورگان درباره سریال «تاج» صحبت کرد

پیتر مورگان، پدیدآورنده سریال«تاج» گفتگویی مفصل با ورایتی انجام داد و در آن مصاحبه به شایعاتی پاسخ داد که به نظر می‌رسید بسیار دور از ذهن باشند: شایعاتی مبنی بر اینکه روح پرنسس دایانا در قسمت‌های آخر سریال نمایش داده می‌شود. ظاهراً این ادعا نخستین بار در روزنامه دیلی میل منتشر شده بود، اما خبرنگار دیلی میل چندان بیراه هم ننوشته . ورایتی خاطرنشان کرد که در فصل آینده واقعاً شاهزاده چارلز (با بازی دومینیک وست) با یک پرنسس دایانای خیالی (با بازی الیزابت دبیکی) صحبت خواهد کرد. و این همه ماجرا نیست، زیرا روح پرنسس دایانا بر ملکه الیزابت( ایملدا استنتون ) نیز ظاهر خواهد شد.

🔹مورگان گفت: «من هرگز شبح دایانا را به معنای سنتی تصور نمی کردم. او در ذهن بازماندگانش زنده بود. دایانا منحصربه‌فرد بود، و فکر می‌کنم این چیزی بود که من را ترغیب کرد تا راهی منحصر به فرد برای بازآفرینی او پیدا کنم. دایانا از لحاظ روایی شایسته رویکرد ویژه بود.». همچنین مورگان تایید کرد که سکانس تصادف رانندگی دایانا را نمایش نخواهند داد مورگان توضیح داد که «از نوشتن کاراکتر پرنسس دایانا در سریال می‌ترسید و حتی به این فکر می‌کرد که کاملاً از این شخصیت دوری کند.« ما هرگز قرار نبود این تصادف را نشان دهیم. هرگز.»
.
🔹در روز نهم اکتبر، نتفلیکس اعلام کرد که فصل آخر سریال «تاج» به دو قسمت تقسیم می شود. پارت اول (که در 16 نوامبر منتشر می شود) دارای چهار اپیزود خواهد بود و بر رویدادهای مربوط به مرگ غم انگیز دایانا تمرکز می کند.قسمت دوم که در 14 دسامبر اکران می شود، شامل شش اپیزود باقی مانده است و داستان های متعدد خانواده سلطنتی را به پایان می رساند که شامل ماجرای عاشقانه شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون می شود.