بایگانی‌ها

خبری از قسمت جدید «جانوران شگفت‌انگیز» نیست

دیوید ییتس ، کارگردان فیلم‌های «جانوران شگفت‌انگیز» تایید کرد که فعلا خبری از تولید ادامه فیلم‌های «جانوران شگفت‌انگیز» نیست. او سه فیلم از چندگانه «جانوران شگفت‌انگیز» را کارگردانی کرده است. پیشتر جی.کی رولینگ گفته بود که پنج فیلم را برای این چندگانه در نظر گرفته اما ییتس اعلام کرد که برنامه‌ی برای ساخت فیلم جدید ندارد.

🔹در گفتگو با پادکست اینساید توتال فیلم، ییتس توضیح داد:« درباره جانوران شگفت‌انگیز فعلا همه چیز مسکوت باقی مانده. ما سه فیلم ساختیم که آخری در دوران پاندمی بود. خیلی خوش گذشت اما سخت بود. ما در دورانی فیلمبرداری کردیم که واکسنی در کار نبود. خوشبختانه هیچ کسی مریض نشد. ما از پروتکل‌ پرجزئیاتی در دوران فیلمبرداری پیروی می‌کردیم. و همگی‌مان به جانوران شگفت‌انگیز:رازهای دامبلدور افتخار می‌کنیم. زمانی که فیلم اکران شد لازم دیدیم که کار به نوعی متوقف کنیم و مدتی دست از کار بکشیم.»
🔹ییتس در ادامه گفت که از شنیدن حرف‌های رولینگ برای پنج فیلم «جانوران شگفت انگیز» حیرت کرده است.:« ایده پنج فیلم برای همه ما غافلگیرکننده بود. جو همینطوری چنین چیزی را مطرح کرد . هیچ کسی به ما نگفت که قرار است پنج فیلم جانوران شگفت‌انگیز باشد.. اما آره من با جو حرف نزده ام. با دیوید هیمن(تهیه کننده) هم صحبتی نداشته‌ام. همینطور با برادران وارنر. ما فعلا پروژه را به حالت تعلیق درآوردیم….»