بایگانی‌ها

حکم دادگاه آل پاچینو منتشر شد

آل پاچینو مجبور به پرداخت ماهیانه سی هزار دلار به نور الفلاح بابت هزینه‌های فرزندشان شد. او موافقت کرده تا این مبلغ را بپردازد. بر اساس اسنادی که منتشر شده نور الفلاح قانونی خواستار پرداخت هزینه های فرزند پسرشان، رومن از سوی آل پاچینو شده بود و قاضی لس آنجلس حکم داد تا ماهیانه سی هزار دلار بابت هزینه‌های جاری این نوزاد پرداخت شود.این حکم شامل یک پیش پرداخت 110 هزار دلاری و سیزده هزار دلار هزینه پرستار شبانه می‌شود. و آل پاچینو موظف است تا هزینه‌های دارویی و پزشکی که بیمه تقبل نمی‌کند هم پرداخت نماید. علاوه بر این ستاره «پدرخوانده» پانزده هزار دلار سالیانه باید برای هزینه تحصیلات پسر چهار ماهه خود بپردازد.

🔹آل پاچینوی هشتاد و سه ساله و نور الفلاح بیست و نه ساله به طور مشترک حضانت فرزندشان را برعهده دارند اما حضانت نگهداری رومن برعهده مادر اوست. پاچینو و نورالفلاح از دوران پاندمی با یکدیگر رابطه رمانتیک داشته‌اند و در ماه مه تایید شد نورالفلاح که تهیه کننده درکمپانی سونی است باردار است.
بر خلاف گزارش‌های اولیه ارتباط آل پاچینو و نور الفلاح شکرآب نیست اما برای هزینه‌های فرزند مشترک‌شان نور الفلاح قانونی اقدام کرده بود.