بایگانی‌ها

قهرمان بلامنازع سینما!/ وقتی که شارون استون دستمزد دی‌کاپریو را پرداخت

▪️لئوناردو دی کاپریو می‌گوید بارها از شارون استون بخاطر پرداخت دستمزد بازیگری در سال 1999 تشکر کرده است، زمانی که استودیو از انتخاب او برای بازی در فیلم «چابکدست ومرده» ساخته سم ریمی امتناع ورزید. به گزارش دنیای تصویر، دی‌کاپریو به تازگی نامزد جایزه اسکار برای «چه چیزی گیلبرت گریب را آزار داده؟» شده بود و شارون استون تمایل داشت با این ستاره جوان همکاری کن.د بنابراین درمورد انتخاب او و راسل کرو در فیلم «چابکدست و مرده» اصرار داشت.

🔹دی‌کاپریو می‌گوید:« شارون می‌گفت دو بازیگر هستند که می‌خواهم با آنها همکاری کنم. باورنکردنی است . او یک قهرمان بزرگ سینما بود و به دیگر بازیگران فرصت می‌داد. من بسیار از او سپاسگزارم. و بارها از شارون تشکر کردم. نمی‌دانم تا حالا تشکر خود را در قالب هدیه برایش فرستادم یا نه اما به اندازه کافی از او سپاسگزاری نکرده‌ام.»
🔹شارون استون پیشتر گرفته بود که کمپانی تهیه‌کننده فیلم «ترای استار» حاضر به پرداخت دستمزد دی‌کاپریو نشد و استون از جیبش آن را پرداخت:« آن پسر بچه لئوناردو دی‌کاپریو تنها کسی بود که آزمون بازیگری را با موفقیت انجام داد.» شارون استون خودش از تعدادی داوطلب تست بازیگری گرفته بود. استون به خاطر دارد که استودیو به او هشدار داد بود که ، چرا یک چهره ناشناس را انتخاب می‌کنی؟ استون نیز به استودیو توضیح داده بود که من با حضور این پسر خیلی موافقم و از جیب خودم دستمزدش را می‌دهم و همین کار را هم انجام داد. برخورد استون با استودیو باعث شد تا در ادامه کار بازیگری تهیه کننده شود.