بایگانی‌ها

ترس از صحنه/اولیویا کولمن از بازگشت به تئاتر گفت

Mandatory Credit: Photo by Rob Latour/REX/Shutterstock (10112915in) Olivia Colman - Actress in a Leading Role - ÔThe FavouriteÕ 91st Annual Academy Awards, Show, Los Angeles, USA - 24 Feb 2019

▪️اولیویا کولمن می‌پذیرد که بازگشت به صحنه تئاتر کاملا ترسناک است. این بازیگر برنده اسکار برای نخستین بار در سال 2000 در شهر لندن و با نمایش «سفر دراز روز به شب» نوشته یوجین اونیل بر صحنه تئاتر ظاهر شد. او سال 2009 در نمایش «مردم انگلستان خیلی نازنین هستند» و در سال 2012 در نمایش «تب یونجه» و در سال 2017 در «پشه‌ها» ظاهر شد.

🔹به گزارش دنیای تصویرآنلاین، او در مصاحبه با مجله وگ چاپ بریتانیا فکر می‌کند که مدت طولانی است صحنه تئاتر را ترک کرده است.او می‌گوید:« هرچه پا به سن می‌گذارم. ترسوتر می‌شوم.سابقا بازی در تئاتر را دوست داشتم. مانند هروئین برایم بود. اما الان کاملا می‌ترسم. فاصله زیادی میان بازیگری در تئاتر برای من اتفاق افتاده. احتملا فاصله بسیاز زیاد شده است….»
🔹وقتی از او پرسیدند که آیا دوباره به تئاتر برمی‌گردد، پاسخ داد:« شاید وقتی کوچک‌ترین فرزندم کمی بزرگتر شد.» اولیویا کولمن و همسرش اد، سه فرزند دارند که شامل دو پسر نوجوان و یک پسر هشت ساله می‌شود. کولمن ، بازیگری انگلیسی است که از زمانی که برنده اسکار بهترین بازیگر زن نقش نخست برای «سوگلی» در سال 2019 شد، پیشنهادهای سینمایی بی‌شماری دریافت کرده است. از فیلم‌های آماده نمایش او می‌توان اشاره کرد به «ونکا»، «پدینگتون در پرو» و «نامه‌های کوتاه خبیثانه».