بایگانی‌ها

می‌خواهم زنده بمانم/شانن دوهرتی از متاستاز سرطان گفت

▪️شانن دوهرتی اعلام کرد که سرطان او به استخوان رسیده است. اوایل امسال این بازیگر اعلام کرد که سرطان مرحله چهار او به مغزش رسیده و حالا در مصاحبه جدیدی که با مجله پیپل انجام داده افشا کرد که سرطان به مغز او متاستاز داده است.

🔹شانن گفت:« من نمیخواهم بمیرم. کارم با زندگی تمام نشده. کارم با نوآوری و عاشقی تمام نشده. کارم با بهتر کردن خیلی چیزها تمام نشده…» شانن سال 2015 به سرطان سینه مبتلا شد و پس از شیمی درمانی و پرتو درمانی در سال 2017 اعلام کرد که بهبودی پیدا کرده است. اما سرطان او سال 2019 دوباره عود کرد و ژوئن امسال اعلام کرد که سرطان به مغرش متاستاز داده است.

🔹 او گفت:« وقتی از خودت می‌پرسی:چرا من؟ چرا من باید سرطان بگیرم؟ و سپس چرا سرطان من دوباره باید عود کند؟ چرا مرحله چهارم باید باشد؟ همه این پرسش‌ها باعث می‌شود که به دنبال هدف بزرگتری در زندگی بگردم.» شانن دوهرتی هنوز مشغول درمان است. او در نظر دارد برای آگهی بخشی سرطان و کمک مالی به تحقیقات کمک کند. او عقیده دارد:« ما کسانی هستیم که می‌خواهیم بیشتر از بقیه کار کنیم. چون قدردان هر ثانیه از زندگی خود هستیم، قدردان هر ساعت و هر روزی که در این دنیا هستیم.» شانن پادکستی به نام Let’s Be Clear with Shannen راه اندازی کرده است که از ششم دسامبر پخش می‌شود.