بایگانی‌ها

استقبال از ونکا در تعطیلات

فیلم «ونکا» محصول کمپانی برادران وارنر در انگلستان و ایرلند با فروش 6.6 میلیون پوندی توانست پرفروش‌ترین فیلم در جدول فروش روز بیست و نهم ماه دسامبر باشد. در مجموع «ونکا» 43.8 میلیون پوند در انگلستان و ایرلند فروش داشته است.

🔹 «فراری» ساخته مایکل مان با بازی آدام درایور و پنه لوپه کروز، با فروش 1.9 میلیون پوندی دومین فیلم پرفروش جدول است و سومین فیلم پرفروش جدول «آکوامن2» است که توانست با 1.7 میلیون پوند مجموع فروش خودرا به 5.9 میلیون پوند در این منطقه برساند. «پسر و مرغ ماهیخوار» ساخته هایائو میازاکی با فروش 1.6 میلیون پوندی در مقام چهارم جدول فروش قرار گرفته است. فیلم «هرکسی جز تو» محصول کمپانی سونی با فروش 1.2 میلیون پوندی پنجمین فیلم پرفروش جدول باکس آفیس است.

🔹تنها فیلمی که به تازگی اکران شده در این جدول فیلمی از کمپانی دیزنی به نام «هدف بعدی پیروزی است» ساخته تایکا وایتیتی است که 844.604 هزار پوند فروخت. فیلم آخر سوفیا کاپولا، «پریسیلا«، «یک زندگی» با بازی آنتونی هاپکینز از روز اول ژانویه به صورت گسترده در انگلستان و ایرلند اکران شدند. از روز پنجم ژانویه نیز فیلم ترسناک “Night Swim محصول یونیورسال روی پرده خواهد رفت. فیلم “The Goldfinger با بازی تونی لیانگ و اندی لو نیز بزودی اکران خواهد شد.