بایگانی‌ها

شکایت آلن دلون علیه پسرش/ اختلاف خانوادگی فرزندان دلون برملا شد

▪️بازیگر فرانسوی اقدام قانونی علیه پسرش به دلیل جاروجنجال رسانه‌ای در یک مجله مشهور در فرانسه انجام داد. به گزارش دنیای تصویرآنلاین در مصاحبه‌ی با پاری مچ آنتونی دلون گفت که پدرش به سختی می‌تواند وضعیت ضعیف سلامتی را بپذیرد و اضافه کرد که “ریسک‌ عمده” وجود داشت وقتی‌که این پیرمرد 88 ساله “آخرین کریسمس خود” را جشن گرفته است.

🔹آنتونی در ادامه گفت:« پدرش زیاد حرف نمی‌زند، چون وقتی از او می‌خواهیم که حرف ما را تکرار کند، خسته می‌شود یا اذیت می‌شود. به این دلیل که دیگر صدای او واضح نیست.» آنتونی در ادامه گفت که پدرش در ضعیف‌ترین وضعیت ممکن است و دیگر تحمل دیدن آلن دلون را به این وضعیت و در حال تحلیل رفتن ندارد.
🔹چند ساعت پس از انتشار این مصاحبه، آلن دلون از طریق وکیلش کریستف آیلا پاسخ آنتونی را داد.او چنین واکنشی نشان داده که بی‌نهایت از جاروجنجال رسانه‌ی که با مدیریت پسرش آنتونی به وجود آمده شوک شده است. آیلا به یک خبرگزاری گفت که آلن اقدام به شکایت حقوقی علیه آنتونی می‌کند.

🔹ستاره فیلم‌های «ظهر بنفش»، «یوزپلنگ» به وکیلش گفته که او نمی تواند پرخاشگری پسرش آنتونی را تحمل کند که مدام به او می گوید که سالخورده است.
آلن دلون از وکیلش پرسیده:« کدام پدری چنین چیزی را می‌تواند تحمل کند؟» آلن دلون ژوئن سال 2019 دچار سکته مغزی شد و بندرت از محل زندگی خود در منطقه Loire کشور فرانسه بیرون می‌رود.. تصویری از شام شب کریسمس از آلن کنار پسرانش منتشر شدکه بیشتر نگرانی را نسبت به شرایط دلون برانگیخت.
🔹نگرانی بابت سلامتی آلن دلون زمانی بیشتر شد که سال گذشته سه فرزند او علیه هیرومی رولین همراه زندگی آلن شکایتی مطرح کردند و به او اتهام رفتارهای پرخاشگرانه و تهدیدآمیز زدند. رولین ماه ژوئیه محل اقامت آلن دلون را ترک کرد و در نامه ی تمام اتهامات را رد کرد و خودش نیز دست به شکایت زد.

🔹آنتونی در گفتگوی خود با پاری مچ نکات جدیدی درباره اختلاف میان فرزندان دلون درباره نگهداری از پدرش را مطرح کرد. او گفت به پلیس گفته که خواهر ناتنی اش انوشکا هرگز شرایط پدرشان را در خلال سال‌های 2019 تا 2022 به او و برادرش اطلاع نمی داد. «پدرم در مراجعه به کلینیکی در سوئیس تحت پنج آزمایش شناختی (cognitive tests) قرار گرفته بود که هیچ یک از آنها را با موفقیت پشت سر نگذاشته بود.»
🔹وکیل آلن دلون می‌گوید که آنتونی تنها یک هدف دارد و آن بدنام کردن آنوشکا و رابطه یگانه‌ی است که آلن با دخترش دارد.