بایگانی‌ها

انتقاد از مجری گلدن گلوب

 

شوخی‌های جوی کوی با تیلور سوئیفت و فیلم «باربی» با انتقاد روبرو شد. جو کوی گفت که فقط چند هفته برای میزبانی مراسم وقت داشته. طرفداران تیلور سوئیفت و فیلم «باربی» شوخی‌های جوی کوی را بی‌مزه و بی‌سلیقه توصیف کردند. جو کوی در تلاش برای دفاع از شوخی‌های بد خود پس از مراسم گفت که بعضی از این شوخی‌ها را خودم و بقیه را دیگر نویسندگان نوشتند.»

شاید او باید درنظر می‌گرفت شوخی با تیلور سوئیف احتمال دشمنی و اعتراض طرفداران او در نقاط مختلف دنیا را در پی خواهد داشت. شوخی او با تیلور سوئیفت چنین بود :« همانطور که می دانید ما بعد از یک بازی فوتبال آمدیم. تفاوت بزرگ بین گلدن گلوب و لیگ ملی فوتبال آمریکایی در گلدن گلوب چیست؟،نماهای دوربین کمتری از تیلور سویفت داریم.»
سپس دوربین مراسم گلدن گلوب چرخید تا خواننده مشهور را در حال نوشیدن نوشیدنی خود نشان دهد که حالت چهره ش نشان می‌داد که به نظر نمی آید از شوخی چندان خوشش آمده باشد در مونولوگ ابتدایی مراسم جوی کوی با فیلم «باربی» هم شوخی کرد.
که شوخی‌های او با باربی به مذاق رایان گاسلینگ خوش نیامد و در واکنش به این شوخی هریسون فورد نگاهش را به سقف دوخت و سلنا گومز صورتش را با دستانش پوشاند.
بعضی از سایت‌ها انتخاب جو کوی را به عنوان مجری، انتخابی غلط توصیف کردند.