بایگانی‌ها

خبرهای تازه از سازندگان «لالا لند»

خبرهای تازه از سازندگان «لالا لند»
خبرهای تازه از سازندگان «لالا لند»

بعد از تجربه موفق «لالا لند»، خیلی‌ها منتظر اند تا ببینند که دیمین شزل که در گام بعدی به سراغ چه پروژه‌ای می‌رود و حاصل کارش چه خواهد بود. ظاهرا کمپانی یونیورسال روی همکاری شزل و رایان گاسلینگ حساب ویژه‌ای باز کرده.

«اولین انسان» که براساس زندگی نیل آرم استرانگ، اولین فضانوردی که روی ماه قدم گذاشت، ساخته می‌شود، دقیقا در فصل جوایز سال 2018 ( اکتبر) به نمایش در خواهد آمد و از حالا می‌توان روی آن به‌عنوان یکی از بخت‌های اسکار دو سال دیگر حساب کرد. فیلمنامه این اثر اقتباسی را هم جاش سینگر نوشته که سال گذشته برای «اسپات لایت» برنده جایزه اسکار شده بود. این فیلم برگرفته از کتاب پرفروش «اولین انسان: زندگی نیل آرمسترانگ» است و داستان فرود فضاپیمای آپولو 11 بر روی ماه را روایت می‌کند.

اما میراث «لالا لند» برای سازندگانش به همین جا محدود نمی‌شود. حتی کسانی هم که چندان فیلم موزیکال پر سر و صدای «لالا لند» را نپسندیده اند، به کیفیت بالای موسیقی هنرمندانه و درخشان آن اذعان دارند. خبر خوب برای طرفداران فیلم و موسیقی‌اش این است که بزودی تور کنسرت‌های زنده‌ی آن به راه خواهد افتاد. کنسرت‌های «لالا لند» که شامل اجرای موسیقی توسط ارکستر 100 نفره همزمان با نمایش فیلم است، بهار امسال از لس‌آنجلس آغاز می‌شود و علاوه بر آمریکا، انگلستان، کانادا، ایتالیا، سوئیس، مکزیک و ترکیه را هم شامل خواهد شد.