بایگانی‌ها

ورایتی پربازدیدترین سایت خبری سال 2023

سایت ورایتی برای تمام ماه‌های سال ۲۰۲۳ پربازدیدترین سایت خبری بوده است. به گزارش خود ورایتی به طور میانگین ماهیانه ۲۹.۱ میلیون کاربر از این سایت در سال گذشته بازدید کرده بودند و با این آمار سایت ورایتی از سایت‌های دیگری مانند اینترتینمنت ویکلی و ونیتی فیر بازدید بیشتری داشته است. این آمار را کام اسکور منتشر کرده است. آمار بازدید سایت ورایتی نسبت به سال ۲۰۲۲ رشد داشته است. سال ۲۰۲۲ آمار بازدید این سایت به طور میانگین برای هر ماه ۲۸.۵ میلیون بیننده بوده است.

🔹ترافیک سایت ورایتی در سال گذشته نیز بالاتر از تمام سایت‌های خبری بوده و در این زمینه نیز اول شده است. رامین ستوده و سینتیا لیتلتون سردبیران ورایتی نسبت به این خبر واکنش نشان دادند و ابراز خرسندی کردند.

🔹از میان پوشش خبری مهم سال گذشته این سایت می‌توان به گزارشی درباره «خرس کوکائینی» ساخته الیزابت بنکس، بحران در مارول، گفت وگوی اما استون و بردلی کوپر در برنامه «بازیگران مقابل بازیگران»، بازگشت فانتازیا بارینو در «رنگ ارغوان» و انتشار صد سریال برتر تاریخ سینما اشاره کرد. در زمینه تولید محتوای ویدیوی و شبکه‌های اجتماعی هم ورایتی توانست پیشرفت خوبی داشته باشد. کانال یوتیوب ورایتی ۶۶ درصد بیننده بیشتری داشت و توانست ۹۵ درصد عضو جدید به این کانال اضافه کند. برنامه ویدیویی «بازیگران مقابل بازیگران» به پربازدیدترین ویدیو‌های سال ورایتی تبدیل شد. گفت وگوی مارگو رابی درباره «باربی» و کیلین مورفی درباره «اوپنهایمر» توانست شش میلیون بیننده داشته باشد.
🔹در شبکه‌های اجتماعی نیز ورایتی سال خوبی را پشت سر گذاشت. ۳. ۳میلیون فالوئر در تمام شبکه‌های مجازی جذب کرد و توانست در مجموع فالوئر‌های خود را به ۱۱.۷ میلیون نفر برساند.