مارول موفق‌ترین برند ابرقهرمانان!

دنیای تصویر آنلاین- مارول در سال ۲۰۱۸ با شش  فیلم فوق العاده موفق،دو مجموعه تلویزیونی و دو فیلمی که برای سال ۲۰۱۹ آماده  نمایش دارد، سال بسیارموفقی را پشت سرگذاشت.

گفتنی است که کمپانی مارول در سال های ۱۹۹۰ زیر بار قرض بود اما توانست خیلی سریع استراتژی خود را تغییر بدهد. مارول توانست یک دنیای سینمایی بسازد و ابرقهرمانان مجزایی بسازد که در بزنگاهایی با هم متحد می شوند و دوباره به دنیای خود باز می گردند. استراتژی کمپانی مارول را کوین فیگ به خوبی توضیح داده است:«آموزش به مخاطب همیشگی سینماست که شخصیت‌ها(ابرقهرمانان)مجزا از هم وجود دارند اما برای حوادثی باهم متحد می شوند و پس از آن دوباره به دنیاهای خود باز می‌گردند.مانند خوانندگان کتاب های مصور،تماشاگران نیز این ایده را پذیرفتند.»

با وجودی که «آکوامن» محصول کمپانی دی.سی در ماه دسامبر غوغایی به پا کرد و توانست ابرقهرمانان کتابهای مصور دی.سی را احیا کند اما کماکان مارول موفق ترین برند ابرقهرمانان است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *