بایگانی‌ها

آسیب در فضانوردی/ آدام سندلر در دوران تولید «فضانورد» گفت

▪️آدام سندلر می‌گوید استفاده از سیم‌ها برای معلق بودن مانند یک فضانورد در فیلم «فضانورد/‘Spaceman’» به جسمش آسیب رساند. به گزارش دنیای تصویر آنلاین، آدام سندلر برای نمایش «فضانورد» که در بخش ویژه برلیناله در جشنواره برلین نمایش داده شد، به این رویداد هنری رفت. او برای بازی در «فضانورد» که محصول کمپانی نتفلیکس است با چالش جدیدی روبرو شده بود.

🔹سندلر در کنفرانس مطبوعاتی «فضانورد» در برلین گفت که سیم‌ها به او صدمه زد:«سیم‌ها سفت بودند زیرا من انعطاف‌پذیرترین جسم را ندارم. سیم ها به من صدمه زدند، در بدن من فرو رفتند.» در حالی که صدای خنده در کنفرانس بلند شد، سندلر ادامه داد: «بدلکاران هر روز به من زنگ می‌زدند و من می‌گفتم که این کار درد دارد و آنها حرف من را باور نمی‌کردند. اما ما این کار را به عنوان یک تیم انجام دادیم. [کارگردان] یوهان [رنک] می‌گفت که به نظر نمی‌آید شناور در فضا هستی، چه کار می‌کنی؟ و من می‌گفتم که خب، باید چه کار کنیم؟” و سپس آنها سیم‌ها را به یوهان وصل می‌کردند. و او می‌گفت که اینجوری باید باشی!»

🔹سندلر درباره همکاری با پل دینو گفت:«ما با هم کاملا متعهد به پروژه بودیم. احساس رنج که بر من مستولی می‌شد، او بهم کمک می کرد و تلاش می‌کرد از این رنج خلاص شوم. ما پیش از فیلمبرداری باهم تمرین روخوانی انجام می‌دادیم .»

🔹«فضانورد» ساخته یوهان رنک (کارگردان چرنوبیل) برگرفته از رمانی به همین نام نوشته شده در سال 2017 است که نویسنده اهل چک به نام یاروسلاو کالفار نوشت.«فضانورد» به صورت محدود از 23 فوریه در سالن‌های سینما اکران می‌شود و از اول مارس در نتفلیکس پخش خواهد شد.