بایگانی‌ها

هیس! مخفی‌کاری/دنی ویلنوو پروژه مخفی دارد

Mandatory Credit: Photo by ETTORE FERRARI/EPA-EFE/REX/Shutterstock (9067001h) Denis Villeneuve Photocall of 'Blade Runner 2049' in Rome, Italy - 19 Sep 2017 Canadian director Denis Villeneuve poses during the photocall for ''Blade Runner 2049'' in Rome, Italy, 19 September 2017. The movie opens in Italian theaters on 05 October.

▪️دنی ویلنوو فیلم‌های «تلماسه» را پشت هم و به قول خودش بدون یک ساعت فاصله فیلمبرداری کرد. به گزارش دنیای تصویرآنلاین او به هالیوودریپورتر گفت که به لحاظ فیزیکی چند هفته نیاز به استراحت دارد و او برای پروژه بعدی منتظر است تا ببیند کدام یک از فیلمنامه‌ها زودتر کامل می‌شوند.

🔹ویلنوو چهار پروژه برای ساخت روی میز دارد. « “Dune: Messiah» و « قرار ملاقات با راما/Rendezvous with Rama» و «کلئوپاترا» که توسط کرستی ویلسون-کرنز نوشته شده، سه فیلمنامه ی است که قرار است او بسازد. اما پروژه چهارم چیست؟ ویلنوو می‌گوید که نمی‌تواند درباره این پروژه سخنی به میان بیاورد و منتظر است تا بزودی تولیدش شروع شود. آیا پروژه سری درباره «زمان و فضا» و همانی نیست که سال گذشته اریک راث به آن اشاره کرد. شاید هم اشاره راث به فیلمنامه «راما» بود. به هر حال ویلنوو می‌گوید چهار پروژه در حال نوشتن برای او هست.و بستگی به این دارد کدام یک زودتر برای ساخت فیلمنامه ش حاضر شود.