بایگانی‌ها

آرزوی لیلی گلادستون

▪️لیلی گلادستون به دلیل موفقیت‌های پیاپی در فصل جوایز برای «قاتلان ماه گل» سرتیتر خبرها بوده است اما او دوست دارد که به رویای خود به عنوان بازیگر ادامه بدهد. گواینکه گلادستون یک آرزوی مهم دارد و ان، اجرای برنامه تلویزیونی «پخش شنبه شب» است.

🔹گلادستون در مصاحبه جدیدی که با مجله پیپل داشت گفت که یکی از آرزوهای او اجرای برنامه تلویزیونی شبکه NBC است. «احتمالا رویایی است که دارم. » او درباره موفقیت‌های خود گفت:«شبیه پدر و مادرم است – و فکر می‌کنم این دقیقاً همان چیزی است که مردم وقتی می‌خواهند نقش‌آفرینی کنند، می‌گویند و می‌خواهند شما را در کودکی تشویق کنند – مثل این که تشویقت می‌کنند، یک روز اسکار می‌گیری.”فقط تبدیل به یک دروغ می شود اما کاری که همیشه می خواستم انجام دهم اگر موقعیتش را داشتم، اجرای برنامه پخش شنبه شب بود.»

🔹لیلی گلادستون در فصل جوایز به درخشش خود ادامه می‌دهد او توانست جایزه گلدن گلوب را برنده شود و به نخستین زن بومی آمریکایی تبدیل شد که توانست جایزه گلدن گلوب بگیرد.گلادستون جایزه انتخاب منتقدان را هم کسب کرد. او نقش زنی از اهالی قبیله اوسیج را در درام جنایی مارتین اسکورسیزی، «قاتلان ماه گل» ایفا می‌کند که مبتنی بر واقعیت و کتاب دیوید گرن است که سال 2017 منتشر کرد. گلادستون یکی از مدعیان اسکار بهترین بازیگر زن نقش نخست هم است.