بایگانی‌ها

حمایت در سکوت/ جایا باچان از زندگی مشترک با آمیتاب باچان گفت

‍جایا بهادری(باچان) در پادکست What The Hell Navya که ناویا ناندا(نوه دختری آمیتاب باچان) می‌سازد، همراه با دخترش شویتا درباره مسائل مختلفی صحبت کرد. در این پادکست جایا، شویتا و ناویا که سه نسل از خانواده باچان را تشکیل می‌دهند به موضوع اشتباهات و چیره شدن بر چالش‌ها پرداختند. به گزارش دنیای تصویرآنلاین، جایا باچان به دوره‌ی از زندگی مشترک خود با آمیتاب در سال‌های 1990 اشاره کرد که دوران سختی را پشت سرگذاشتند. جایا، شویتا و ناویا از ناملایمات در زندگی گفتند. جایا از اهمیت حمایت عزیزان در دوران سختی گفت. جایا به سال‌های 1990 اشاره کرد که آمیتابا باچان دوره بدی را در حرفه بازیگری می‌گذارند.

«ما انواع تجربه اشتباه را در دوره‌های مختلف زندگی‌ام گذراندیم. وقتی مردی دوره سختی را دارد پشت سرمی‌گذارد، خوب است که کنارش باشی و با آرامی از او حمایت کنی.خوب است که در سکوت کنارش بایستی و بگویی من هستم و حرف‌هایت را می‌شنوم.» اما شویتا باچان با نظر مادرش موافق نبود و گفت:« من موافق نیستم، بعضی اوقات همه آنچه مردان می‌خواهند، چند مشورت و ایده است. من دوست دارم در این شرایط نقش فعال‌تری داشته باشم.»

باچان در دهه نود میلادی با چالش‌هایی در سینما روبرو شد، کمپانی تولید فیلمش ورشکسته شد، او بدهی بالا آورد. آمیتاب باچان در گفتگویی این دوران را توصیف کرده بود.«هر روز طلبکارانی پشت در خانه می‌آمدند. بسیار شرم آور، بسیار تحقیرآمیز بود.»