بایگانی‌ها

اهمیت ناخودآگاه/ساندرا هولر از فن بازیگری گفت

▪️بازیگر آلمانی، ساندرا(زاندرا) هولر، در دو فیلم مهم سال گذشته ایفای نقش کرد:«آناتومی یک سقوط» و «منطقه مورد علاقه» (منطقه تحت نظر).

🔹به گزارش دنیای تصویرآنلاین، ساندرا برای بازی در «آناتومی یک سقوط» مجبور شد تا زبان فرانسوی را بهتر یاد بگیرد. او می‌گوید دیگر اهمیتی ندارد که بازیگر با لهجه زبان دیگری را حرف بزند و ایده کسل‌کننده کمال‌گرایی محلی از اعراب ندارد، مادامی که همه چیز باورپذیر باشد. چراکه ما این روزها در مکان‌های بسیار متفاوتی زندگی می‌‌کنیم و می‌توانیم در این مکان‌ها کار کنیم.من خوشحال هستم که چنین درهایی باز شده است.

🔹اما تکنیک بازیگری ساندرا هولر چیست؟ او پاسخ می‌دهد:«تکنیک‌های متنوع بازیگری وجود دارد که من همه آن‌ها را تحسین می‌کنم. اما برای من فرآیندی ناخودآگاه است.بیشتر وقت‌ها، زمانی که تصمیم می‌گیرم پروژه‌ی را بپذیرم، مدام به نقش فکر می‌کنم. هر کاری که انجام می‌دهم، هر کجا که می‌روم، مردمی را که تماشا می‌کنم و به موسیقی که گوش می‌دهم، مرتبط با نقش است. اما کاملا ناخودآگاه است. اینجوری نیست که جایی بنشینم و با خودم بگویم که حالا باید برای این فیلم آماده شوم. من نمی‌توانم چنین کاری انجام بدهم. چون به اندازه کافی تمرکز ندارم.»
@dtonline