بایگانی‌ها

بندیکت کامبربچ و الیویا کلمن در جنگ رزها

بندیکت کامبربچ و الیویا کلمن در «رزها/“The Roses» ، بازسازی فیلم کلاسیک «جنگ رزها»(دنی دویتو، 1989) ، نقش یک زوج را ایفا می‌کنند. به گزارش دنیای تصویرآنلاین، « رزها» یک کمدی سیاه و در دوران پیش‌تولید است. جی روچ، کارگردان «آستین پاورز»ها، «ملاقات با والدین»، «ترومبو» و «بامب‌شل» کارگردانی این فیلم را براساس فیلم‌نامه‌ی نوشته «تونی مک‌نامارا»( فیلم‌نامه‌نویس بیچارگان و کبیر) برعهده می‌گیرد. منبع اقتباس رمانی نوشته وارن آدلر است.

🔹فیلم داستان یک زوج بی‌نقص، تئو(بندیکت کامبربچ) و ایوی( کلمن) را روایت می‌کند که شغل موفق، فرزندانی بی‌نظیر و زندگی زناشویی خوبی دارند اما زیرپوست خانواده کامل و بی‌نقص رقابت میان این زوج، ناامنی وجود دارد که وقتی رویایی شغلی و حرفه‌ی تئو فرومی‌پاشد، مشکلات رو می‌شوند.

🔹کمپانی سرچلایت تهیه فیلم را برعهده دارد. و الیویا کلمن، بندیکت کامبربچ همراه جی روچ ، اد سینکلر، آدام اکلند با کمپانی‌های خود در تهیه فیلم مشارکت می‌کنند. کمپانی فاکس قرن بیستم نسخه «جنگ رزها« با بازی مایکل داگلاس و کاتلین ترنر را سال 1989 اکران کرد که جوایز متعددی برنده شد و نامزد سه جایزه گلدن گلوب و یک جایزه بفتا بود.