بایگانی‌ها

تنفر از «باربی»/ شکیرا و پسرانش از فیلم گرتا گرویگ تنفر دارند

▪️شکیرا گفت که پسرانش کاملا از فیلم «باربی» تنفر دارند. خواننده کلمبیایی درباره چرایی تنفر میلان و ساشا، یازده ساله و نه ساله از فیلم گرتا گرویگ فیلم را تحقیرکننده (emasculating) دانست.

🔹«پسرانم کاملا از این فیلم منزجز شدند. آن‎ها احساس کردند که فیلم تحقیرکننده است و من تا حدودی با نظرشان موافقم. من دارم دو پسر تربیت می‌کنم. دلم می‌خواهد احساس قدرت کنند و در عین حال به زنان احترام بگذارند.فرهنگ عامه را دوست دارم وقتی تلاش می‌کند زنان را توانمند بسازد، بدون اینکه فرصت مرد بودن را از مردان سلب کند و همچنین از آنها محافظت کند و نیازهای آن‌ها را تامین کند من معتقدم که همه ابزارها و اعتماد را به زنان بدهیم ، ما می توانیم همه کارها را بدون از دست دادن ذات خود، بدون از دست دادن زنانگی خود انجام دهیم.»
🔹 شکیرا در ادامه گفت که زنان و مردان یک «هدف» دارند.« من فکر می‌کنم که مردان در جامعه هدفی دارند ، زنان نیز هدفی دارند. ما کامل‌کننده یکدیگر هستیم. و آن کامل‌سازی نباید از بین برود.»

🔹«باربی» با بازی مارگو رابی و رایان گاسلینگ پرفروش‌ترین فیلم سال 2023 است و یکی از فیلم‌های زنانه پرفروش تاریخ سینما لقب گرفته است. با وجود نامزدی در هشت رشته در اسکار، «باربی» توانست یک تندیس اسکار در نود و ششمین دوره جوایز اسکار کسب کند.