بایگانی‌ها

شانس آوردم/جانی دپ «ژان دو باری» را اکران کرد

▪️جانی دپ می‌گوید که به طرز عجیب و غریبی خوش شانس بوده که نقش پادشاه فرانسه لوئی پانزدهم به او در «ژان دو باری» پیشنهاد شد. قرار است «ژان دو باری» ساخته مایوین در انگلستان به اکران عمومی درآید. جانی دپ همراه بازیگر و کارگردان فیلم مایوین در افتتاحیه فیلم شرکت و فیلم را معرفی کردند.

🔹دپ در شهر لندن و در سالن سینمای کرزن گفت:« من بسیار خوش شانس بودم که نقش بهم پیشنهاد شد، به طرز عجیب و غریبی شانس آوردم. چون وقتی که مایوین و من برای اولین بار همدیگر را دیدیم، بحث بازی من در فیلم و نقش لوئی پانزدهم، پادشاه فرانسه مطرح شد.ببینید آن موقع است که فکر من فوراً به کنتاکی برگشت(زادگاه جانی دپ)، منطقه‎ی که همه چیز را سرخ می‌کنند. بنابراین متوجه می‌شوید که از ناکجاآباد آمده‌اید و ناگهان نقش پادشاه فرانسه را بازی می‌کنید. ابتدا به نظرم منطقی نبود، تلاش کردم مایوین را منصرف کنم. اما او گوشش بدهکار نبود و جسارت فراوانی بخرج داد تا من را به گروه بازیگرانش اضافه کند. هر کاری که انجام دادیم، هر آنچه را که تجربه کردیم، فکر می‌کنم و امیدوارم دریابید که ارزش رنج مایوین را داشت که برای مدت طولانی تلاش می‌کرد تا فیلمی بسازد.»
🔹مایوین توضیح داد که از سال 2016 دنبال ساخت «ژان دوباری» بوده چون سال‌ها شیفته ژان بوده، و او قبل از هر فرد دیگری در آن زمانه یک فمینیست به شمار می‌رفت.

🔹تری گیلیام در اکران خصوصی «ژان دو باری» نیز حضور داشت.جانی دپ و تری گیلیام در دو فیلم باهم همکاری داشتند:«ترس و تنفر در لاس وگاس» و «تخیلات دکتر پارناسوس». کمپانی فیلم INA.2 که به جانی دپ تعلق دارد و در لندن است، «ژان دو باری» را از روز پنجشنبه نوزدهم آوریل اکران عمومی می‌کند.