بایگانی‌ها

پیام علیرضا داودنژاد برای هم‌دردی‌ها / «غیر تسلیم و رضا کو چاره‌ای ؟»

علیرضا داودنژاد در پیام تشکرش به خاطر هم‌دردی‌ها برای درگذشت رضا داودنژاد نوشت: «غیر تسلیم و رضا کو چاره‌ای؟»

این کارگردان سینما در متنی کوتاه که چند روز پس از درگذشت رضا داودنژاد در اختیار ایسنا گذاشت، نوشت:« همه از او هستیم و به او باز می‌گردیم.

از همدردی‌ها، همدلی‌ها، تسلیت‌ها، تماس‌ها، پیام‌ها و مشارکت در سوگواری‌های دلسوختگان عزیز رضای دلبندم، قلبا ممنونم و تشکر می‌کنم.

غیر تسلیم و رضا کو چاره‌ای؟»

رضا داودنژاد بازیگر سینما و تلویزیون که از چندماه قبل در پی عفونت خونی در بیمارستان بستری بود، سیزدهم فروردین‌ماه از دنیا رفت.

رضا داودنژاد که متولد اردیبهشت سال ۱۳۵۹ بود، سال ۱۳۹۱ عمل پیوند کبد انجام داد و پس از آن با بهبود شرایط جسمی فعالیت‌های هنری خود را از سر گرفت.

او در طول سال‌های کاری خود در فیلم‌های متعددی همچون «مصائب شیرین»، «کلاس ‌هنرپیشگی»، «هوو»، «بچه‌های بد»، «لامینور»، «هشت‌پا» و «بیرو» بازی کرده بود که بخشی از آنها فیلم‌های پدرش علیرضا داودنژاد بود.

علیرضا داودنژاد آخرین همکاری‌اش با پسرش رضا (داودنژاد) «مصائب شیرین ۲» است که هنوز رنگ پرده ندیده است، فیلمی که در سال ۹۸ مجوز نمایش گرفت اما هنوز شرایط اکرانش فراهم نشده است.

رضا داودنژاد، ترلان پروانه، مونا داودنژاد، زهرا داودنژاد، علی داودنژاد، همایون کاظمی، سارا لوئیز کاظمی و با حضور محمدرضا داودنژاد، بازیگران «مصائب شیرین٢» هستند.

این فیلم ۲۰ سال پس از «مصائب شیرین» ساخته شده و در در خلاصه داستانش آمده است: «دختری برای تولد ۱۸ سالگی خود، پدر و مادر را به جایی ناآشنا دعوت می‌کند. پدر و مادر برای رسیدن به آنجا سفری را از منچستر به لندن آغاز می‌کنند. در این سفر آن‌ها زندگی گذشته خود را مرور می‌کنند تا به آنچه موجب فاصله گرفتن فرزند از آن‌ها و برگزاری جداگانه جشن تولد شده پی ببرند.»

فیلم مصائب شیرین ۲ در انگلستان ساخته شده است و در آن به موقعیت جوانان دو تابعیتی هم می‌پردازد که علاقه‌مند سفر به ایران و احتمالا فعالیت در وطن هستند.