بایگانی‌ها

همکاری رویایی: اسکورسیزی، دی‌کاپریو و دنیرو!

همکاری رویایی: اسکورسیزی،  دی‌کاپریو و دنیرو!
همکاری رویایی: اسکورسیزی، دی‌کاپریو و دنیرو!

با همکاری در پنج فیلم بلند سینمایی و یک فیلم کوتاه، مارتین اسکورسیزی و لئوناردو دی‌کاپریو مشهورترین زوج بازیگر-کارگردان سال‌های اخیر هالیوود محسوب می‌شوند. بنابراین شنیدن خبر همکاری مشترک این دو نباید چندان ویژه باشد. اما حضور رابرت دنیرو در این پروژه، می‌تواند خبر مهمی تلقی شود تا برای نخستین بار دو بازیگر محبوب این کارگردان 75 ساله نیویورکی در یک فیلم با هم همبازی شوند. به‌گزارش ددلاین، اسکورسیزی به‌دنبال ساخت اقتباسی سینمایی از کتاب دیوید گران «قاتلان بدرِ ماه: قاتلین اوسیج و تولد اف. بی آی» است. اریک راث، فیلمنامه‌نویس سرشناس برنده اسکار فیلمنامه را به اتمام رسانده و رایت فیلم نیز در رقابتی سخت با سایر کمپانی‌ها به قیمت 5 میلیون دلار خریداری شده است. این سه نفر پیش از این تنها در یک فیلم کوتاه تبلیغاتی برای یک هتل در فیلیپین همکاری کرده بودند.

اخبار رسیده از دیگر پروژه اسکورسیزی، مرد ایرلندی نیز حاکی از آن دارد که اسکورسیزی هنوز قرارداد نهایی خود را با نت فلیکس به امضا نرسانده است و از آن‌جا که کپی رایت اثر در اختیار پارامونت قرار دارد، ممکن است جنگ کمپانی‌ها بر سر این پروژه نیز بالا بگیرد.

دی‌کاپریو نخستین بار توسط دنیرو به مارتین اسکورسیزی شناسانده شد. دنیرو نخستین بار در فیلم «زندگی این پسر» با دی‌کاپریو هم‌بازی بود و بسیار تحت تاثیر توانایی‌های دی‌کاپریوی جوان قرار گرفت. او به اسکورسیزی گفته بود: «حتما باید یه روز با این پسر کار کنی.»