بایگانی‌ها

ادامه «دختری با خالکوبی اژدها» با یک بازیگر جدید

ادامه «دختری با خالکوبی اژدها» با یک بازیگر جدید
ادامه «دختری با خالکوبی اژدها» با یک بازیگر جدید

کلر فوی ممکن است لیسبث سلندر بعدی باشد. بنا به گزارش هالیوود ریپورتر، کلر فوی که در سریال تاج محصول شبکه نت فلیکس در نقش ملکه الیزابت بازی کرده بود، یکی از گزینه‌های اصلی شرکت سونی برای بازی در فیلم اقتباسی دختری در تار عنکبوت است که بر اساس رمانی به همین نام ساخته خواهد شد. این رمان که در سال 2015 توسط دیوید لاگرکرانتس نوشته شده است، چهارمین قسمت از مجموعه رمان‌های هزاره است که اولین بار توسط نویسنده متوفی، استیگ لارسن آغاز شد. فعلا فده آلوارز، کارگردان فیلم نفس نکش، برای کارگردانی این فیلم انتخاب شده است.

آن طور که منابع خبری اعلام کرده اند، استودیو که شدیدا به دنبال انتخاب یک بازیگر زن مناسب برای این نقش بوده است، در نهایت به دو گزینه نهایی می‌رسد: کلر فوی و فلسیتی جونز. پیشنهاد اولیه به فوی ارائه شده است، اما ممکن است برنامه زمانی این بازیگر با زمان ساخت فیلم تداخل داشته باشد.

دختری در تار عنکبوت، چهارمین رمان از مجموعه‌ای است که لارسن با دختری با خالکوبی اژدها آغاز کرد. این نویسنده سوئدی تا پیش از مرگ خود در سال 2004، دو رمان دیگر هم منتشر کرد: دختری که با آتش بازی کرد و دختری که به لانه زنبور لگد زد. در سال 2015، لاگرکرانتس مسئولیت ادامه این مجموعه را برعهده گرفت.

سه‌گانه اول در سال 2009 و با بازی نومی راپاس، در یک سه‌گانه  سوئدی اقتباس شدند. در سال 2011 هم دیوید فینچر یک نسخه انگلیسی از قسمت اول به روی پرده برد. این بار رونی مارا در نقش سلندر بازی می‌کرد وبه خاطر همین نقش، نامزد دریافت جایزه اسکار شد. تولید دختری در تار عنکبوت در سپتامبر پیش‌رو ‌آغاز می شود و تصور می‌شود که در 5  اکتبر 2018، فیلم بر روی پرده سینماها برود.