بایگانی‌ها

جسیکا چستین «اینگرید برگمن» می‌شود

جسیکا چستین «اینگرید برگمن» می‌شود
جسیکا چستین «اینگرید برگمن» می‌شود

جسیکا چستین در فیلم «اینگرید برگمن فریبنده» حضور خواهد داشت. فیلم که بر اساس رمانی به همین نام (چاپ شده در سال 2012) به قلم کریس گرین هالژ نوشته شده، به روایت داستان عاشقانه سوزانی می‌پردازد که بین بازیگر فیلم  «کازابلانکا» و رابرت کاپا، عکاس معروف جنگ به وجود می‌آید. رابطه‌ای که بعد از جنگ جهانی دوم آغاز می‌شود و تا هالیوود و دوران مک‌کارتیسم ادامه پیدا می‌کند.

آرش عامل، فیلمنامه‌نویس ایرانی – بریتانیایی، وظیفه نوشتن فیلم‌نامه این کار را بر عهده خواهد داشت و شرکت YRF انترتینمنت سرمایه‌گذار این پروژه خواهد بود که فیلم ناموفق «گریس از موناکو» را هم در کارنامه دارد. اودی چوپرا، مدیر اجرایی این شرکت درباره انتخاب جسیکا چستین می‌گوید:

«او یک ستاره ایده آل برای بازی در اینگرید برگمن فریبنده است. جسیکا با بازی در نقش زنان  قوی و باهوش بیگانه نیست. این نقش به بازیگری نیاز دارد که همچون او، از استعداد فوق‌العاده ای برخوردار باشد. ما معقتدیم حضو او به عنوان تهیه‌کننده هم تاثیرگذار بوده و جایگاهی ویژه به فیلم می‌بخشد.»

بازی مالی از آرون سورکین، آخرین فیلمی است که جسیکا چستین در نوبت اکران دارد. چستین این روزها در جشنواره کن به سر می‌برد و یکی از اعضای هیئت داوران است.